עסקי ספורט

כוכב הפוטבול לשעבר איחל לשחקן להתאבד ועורר סערה

חובבי הפוטבול בארה"ב סוערים. פרשן FOX ושחקן היכל התהילה, טרי ברדשואו, התבדח בנוגע להתאבדות שחקן פוטבול ועורר עליו את זעם הצופים
מערכת ice | 
טרי ברדשואו (צילום ויקיפדיה)
הפוטבול הוא ענף הספורט הפופולרי ביותר בארה"ב וביום ראשון הוא קדוש. התוכנית בערוץ פוקס "NFL Sunday" היא אחת הפופולריות שבהן. פאנל המומחים מורכב משחקני NFL לשעבר כאשר המוכר ביותר הוא טרי ברדשואו, שחקן היכל התהילה ששיחק בכל הקריירה שלו בפיטסבורג סטילרס.
כאשר הפרשן שון פייטון דיבר על משחקן של סיאטל סיהוקס ואריזונה קרדינלס, ברדשואו קטע את דבריו ואמר על אריזונה כי "המנטליות שלהם היא לזרוק, לזרוק, לזרוק. אני חושב שהילד הזה רץ כבר חמש או שש פעמים ברצף, אני חושב שהוא יבצע התאבדות או משהו" והתייחס לראנינג בק של הקבוצה, ג'יימס קונר.

אמירתו של ברדשואו הפתיעה את חברי הפאנל והפרשן הוואי לונג התערב ואמר "אוי, אוי, אוי. זה קצת אפל לצופים", והמנחה קורט מנפי הוסיף "קצת אפל בשביל כולנו". הם לא ידעו כי ההערה הזו תגרור אחריה זעם רב מצד הצופים.
"טרי ברדשואו היקר, התאבדות אינה בדיחה", כתבה לינדזי קינג העובדת במינסוטה ויקינגס. גולש אחר כתב "טרי ברדשואו הופך התאבדות מז*** לבדיחה כאשר היא לא". היו כאלה שאף קראו לפטרו – "טרי ברדשואו צריך להיות מפוטר היום בעקבות הערותיו".
נכון לעכשיו לא התקבלה תגובה מפוקס או מברדשואו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה