דיגיטל וטק

חברת Canva משלבת את טכנולוגיית ההנפשה באמצעות טכנולוגיית ה-AI של חברת D-ID

חברת D-ID הודיעה על שילוב פלטפורמת הסטודיו, Creative Reality Studio בפלטפורמת העיצוב של חברת Cavna
מערכת ice | 
קאנבה (צילום יחצ)
חברת D-ID, מודיעה היום על שילוב פלטפורמת הסטודיו שלה Creative Reality Studio בפלטפורמת העיצוב של חברת Cavna. שילוב הפלטפורמות, יאפשר ליותר מ-125 מיליון משתמשי Canva ברחבי העולם להשתמש בטכנולוגיה החדשנית של חברת D-ID כחלק מההיצע הרחב של האפשרויות בממשק של Canva.
האווטארים של חברת D-ID יהיו זמינים למשתמשי Canva ובעזרתם יוכלו להחיות את העיצובים שלהם בקלות ובמהירות. משתמשי הפלטפורמה יוכלו לבחור דמות (אווטאר), את הקול שלה, את השפה, הטון והסגנון שלה ובאמצעות הפלטפורמה הייחודית של חברת D-ID, להטמיע זאת בקלות בכל סוגי התבניות של Canva כמו אינפוגרפיקה, פוסטים לרשתות חברתיות, ניוזלטרים, באנרים, קורות חיים, כרטיסי ביקור ועוד. בסיום, ניתן יהיה להוריד את התוצרים כקבצי MP4. השירות יהיה זמין בשלב הראשון בכ-120 שפות (עברית עדיין לא אחת מהן).
"Canva היא שם נרדף ליצירת תוכן גרפי איכותי וזה מרגש עבורנו לשלב את היכולות של D-ID בפלטפורמה וזאת בכדי לשפר עוד יותר את היצירות של המשתמשים עם האווטארים הייחודים שלנו", אמר גיל פרי, מנכ"ל ומייסד שותף של D-ID. "מאז השקת הסטודיו שלנו Creative  Reality™ Studio לפני מספר חודשים, אנו רואים התעניינות הולכת וגוברת, כאשר נרשם משתמש חדש בפלטפורמה בככל שלוש שניות. כעת, בעקבות שיתוף הפעולה עם Canva, אנו מאמינים שנצליח להגיע לקהל רחב עוד יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה