בארץ

הרב הראשי מייעץ: לתת כסף רק למועצות שיבנו בית כנסת

הרב הראשי ייעץ לשר הפנים והבריאות, משה ארבל, לא לתת כסף למועצות שלא יבנו בתי כנסת. השר ארבל קיבל עוד עצה מהרב הראשי: "אל תגיד להם במפורש, זה לא חוקי"
מערכת ice |  1
ארבל יחליף את דרעי כשר הבריאות והפנים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר הפנים והבריאות הטרי, ח"כ משה ארבל, נפגש אתמול (מוצ"ש) עם הרב הראשי יצחק יוסף שבירך אותו על המינוי "הזמני". הרב הראשי עורר סערה כאשר ייעץ לשר ארבל לתת למועצות תקציבים בתנאי שיבנו בית כנסת או יתנו כסף לישיבה. הרב הוסיף וייעץ לו: "אל תגיד להם במפורש, זה לא חוקי, תעשה את זה בחוכמה".
נזכיר כי השר ארבל כיהן בעבר כסגן שר הבריאות והפנים ולאחרונה מונה לשר באותם משרדים. זקן מועצת חכי התורה, הרב משה מאיה פרסם הודעה ובה התייחס לרצון של מפלגת ש"ס להחזיר את אריה דרעי לתפקידו: "חברי הכנסת של הסיעה וחברי הקואליציה יפעלו להעביר בהקדם את החוק שיאפשר למנות את דרעי לתפקיד".
בהודעה עוד נכתב: "הוחלט כי לעת עתה חה"כ משה ארבל ימונה לשר הבריאות והפנים, עד אשר אריה דרעי יוכל לחזור ולהתמנות לתפקיד". ההודעה פורסמה בעיתון המזוהה עם ש"ס, עיתון "הדרך". בהודעה ציינו כי גם חברי הקואליציה התחייבו להחזיר את אריה דרעי לשולחן הממשלה: "חברי הכנסת יפעלו להעביר בהקדם האפשרי את החקיקה שתתקן את העוול".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוכלי חינם, שנוררים
    חיים 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיעצים למי לתת כסף שלא שלהם, לא עבדו ולא תרמו לכלכלת המדינה.
    סגור