דיגיטל וטק

ההייטקיסטים תוקפים: "הנזק להייטק כבר מורגש ביומיום"

יממה לאחר שסוכנות דירוג האשראי הבינלאומית מודי'ס הודיעה על הורדת תחזית דירוג האשראי של ישראל מ"חיובית" ל"יציבה", במחאת ההייטקיסטים תוקפים. "הנזק להייטק כבר מורגש ביומיום ואת אמון המשקיעים, היזמים והחברות הבינלאומיות יהיה קשה לשקם"
מערכת ice |  1
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
אחרי תקופת המתנה ומתוך ציפייה, שהתבררה כאשליה, לשמירה על דירוג האשראי, סוכנות דירוג האשראי הבינלאומית מודי'ס הודיעה אמש (שישי) על הורדת תחזית דירוג האשראי של ישראל מ"חיובית" ל"יציבה".
למרות שינוי זה, דירוג האשראי עצמו נותר ללא שינוי, על רמה של A1. בהורדת תחזית דירוג האשראי של ישראל, מודי'ס בעצם מאותתים לישראל כי הכיוון שאליו הולכת המדינה בעקבות החקיקה, עלולה להוביל לירידה בדירוג עצמו.

תגובות רבות הגיעו בעקבות שינוי התחזית והערב (שבת) ממטה מחאת עובדי ההייטק נמסר כי "הודעת מוד'יס והביקורת שבה מבהירה שוב, בניגוד לשקרי נתניהו, שההפיכה המשטרית והתנהלות הממשלה פוגעות בכלכלה ובהייטק הישראלי.
"הם שהתעלמו בזחיחות מכל אזהרות הכלכלנים וראשי התעשיות; הם שבתקופה כלכלית, ביטחונית ומדינית מעורערת במילא הקצינו עמדותיהם ודהרו באמוק; הם שמעדיפים להסית בפחדנות במקום לקחת אחריות ולנהל את המדינה; הם שיהיו אשמים בהשמדת הערך של ההייטק והכלכלה ובפגיעה בביטחון, בבריאות, בחינוך ובכל אזרח ישראלי.
"הנזק להייטק כבר מורגש ביומיום ואת אמון המשקיעים, היזמים והחברות הבינלאומית יהיה קשה לשקם. המשקיעים שתמיד העדיפו את ישראל בזמן משברים כלכליים והתפעלו מהחוסן הלאומי במהלך מלחמות וטילים – מבוהלים היום מממשלה קיצונית ומשיחית שמובילה את הסטארטאפ ניישן להתפרקות ערכית ודמוקרטית".
את הודעתם סיכמו ב"הערב כולנו בקפלן וברחבי הארץ. לא נעצור עד לגניזת החקיקה שמסכנת את ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השמאלנים שמתפרעים ברחובות חושבים שנתבלבל מהשקרים שלהם
    בני 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יקרה. השמאלנים עוד יפצו אותנו על הנזקים שגרמו
    סגור