דיגיטל וטק

טוויטר מטילה פצצה: זה השינוי המרגיז שיחול בפיד שלכם

החל מה-15 באפריל רק מנויים משלמים בטוויטר יזכו להופיע בפיד הראשי, ושאר הציוצים יופיעו בלשונית נפרדת. אילון מאסק: "רק ככה אפשר להתמודד עם הבוטים"
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום יוטיוב/ TED)
מנכ"ל טוויטר אילון מאסק הכריז היום בציוץ מפתיע על שינוי משמעותי בפלטפורמה החל מה-15 לאפריל: רק משתמשים משלמים בטוויטר יוכלו להופיע בפיד הראשי For You ולהשתתף בסקרים.
המשמעות שפיד For You יורכב רק ממנויי Twitter Blue (בתשלום של 8 דולר לחודש) היא שמשתמשי טוויטר יוכלו לראות עם כניסתם רק צייצנים משלמים, ואת הציוצים של אלה שאינם מנויים, יוכלו לראות רק אם יעברו ללשונית ה-Following, אלו שהם עוקבים אחריהם.

הצעד יפגע כמובן בלייקים, בתגובות, בשיתופים וברמת החשיפה של הציוצים שאינם בתשלום, ויהפוך את הפיד הראשי לפחות מעניין ומעודכן. כבר היום, משתמשי "טוויטר בלו" המשלמים מופיעים בראש התגובות, האזכורים והשיתופים, לפי המדיניות של טוויטר. בנוסף, המנויים המשלמים זוכים לאפשרות לערוך ציוצים.
בציוץ של מאסק נכתב: "החל מה-15 באפריל, רק חשבונות מאומתים יהיו כשירים להופיע בהמלצות For You. זוהי הדרך המציאותית היחידה להתמודד עם נחילי בוטים מתקדמים של בינה מלאכותית. אחרת זה קרב אבוד. הצבעה בסקרים תדרוש אימות מאותה סיבה".
 
במקביל באתר Platformer נחשף היום כי לטוויטר יש רשימה חסויה של 35 משתמשים VIP שהציוצים שלהם מקבלים עדיפות, וביניהם: כוכב ה-NBA לברון ג'יימס, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, כוכב היוטיוב MrBeast, העיתונאי הימני בן שפירו ומאסק עצמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה