דיגיטל וטק

פריצת דרך בשוק הרכבים: חנות אפליקציות עבור רכבי פולקסווגן

חברת Harman משיקה חנות אפליקציות חדשה עבור מותגי הרכב של יצרנית המכוניות פולקסווגן. חנות האפליקציות תתוקן לראשונה ביולי 2023 ברכבי אאודי
מערכת ice | 
מיכל גבע (צילום סמדר כפרי)
Harman, חברה בת של Samsung Electronics, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות למכוניות מקושרות ופתרונות IT אחרים, בשיתוף חברת התוכנה CARIAD המתמחה בפיתוח תוכנה לתעשיית הרכב, השיקו חנות אפליקציות עבור מותגי הרכב של יצרנית המכוניות פולקסווגן.
המותג הראשון בו יותקן הפתרון במהלך יולי 2023 הוא אאודי  ואחריו יצטרפו שאר המותגים. חנות האפליקציות תאפשר לנהגים ולנוסעים לגשת לתכנים שיסופקו על ידי אאודי, פורשה ופולקסווגן ולרשימה ארוכה של תכנים מצד שלישי, הכוללים יישומי מוסיקה, וידאו, משחקים, ניווט, מזג אוויר ועבודה מרחוק.
 
התכנים יתעדכנו כל הזמן ובהמשך יתוספו עוד מגוון שירותים. בין שאר השותפים הראשונים שאת האפליקציות שלהן ניתן יהיה למצוא במכוניות: מאפו (Mappo) הישראלית של הח״כ לשעבר דדי צוקר, טיקטוק, ספוטיפיי, ערוץ מזג האוויר, אתר המשחקים FRVR, אמזון מיוזיק, YELP וסיסקו.
״חוויית השהייה במכונית עוברת לשלב הבא כשהנהגים ייהנו מיתרונות של הפיכת המכונית מכלי רכב לעוזר חכם שמספק שלל חוויות מהסוג הדיגיטלי לנהגים ולנוסעים״, אומרת מיכל גבע, מנכ״לית Harman ישראל. ״יש כאן למעשה חיבור שמקשר את הנהגים עם אורח החיים הדיגיטלי שלהם אותו הם מכירים היטב. כיום אחד הגורמים המבדלים המרכזיים בין מכוניות הוא החוויה בתוך תא הנהג״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה