דיגיטל וטק

פייסבוק משיקה שירות חדש ב-12 דולר ודופקת את בעלי האייפונים

מנכ"ל מטא הכריז על שירות חדש בתשלום בפייסבוק ובאינסטגרם, שיעלה יותר לבעלי אייפונים. המגיבים תהו מדוע בכלל זה עולה כסף?
מערכת ice |  1
וי כחול בפייסבוק (צילום unsplash, pexels)
מייסד ומנכ"ל מטא, חברת האם של פייסבוק, מארק צוקרברג, הודיע הערב (ראשון) בפייסבוק שלו על שירות אימות חדש בתשלום שתעניק הרשת החברתית הוותיקה: Meta Verified.
צוקרברג אמר כי השירות בתשלום יאפשר לאמת את חשבונך עם תעודה מזהה ממשלתית, לקבל וי כחול, לקבל הגנה נוספת על התחזות מפני חשבונות הטוענים שהם אתה, וקבלת גישה ישירה לתמיכת לקוחות. "תכונה חדשה זו עוסקת בהגברת האותנטיות והאבטחה בשירותים שלנו" כתב.

העלות של Meta Verified יתחיל ב-$11.99 לחודש באינטרנט או 14.99$ לחודש לבעלי מערכת iOS של אפל. השבוע תושק המערכת באוסטרליה ובניו זילנד ובקרוב גם בעוד מדינות.
 
הפוסט קיבל כמה וכמה תגובות זועמות שטוענות שהשירות, או לפחות החלק של גישה ישירה לתמיכה, אמור להיות חינמי. "וואו... מבקש מאנשים לשלם עבור האבטחה והבטיחות שלא אמורות להיות תכונה אלא דרישה בסיסית שמטא צריכה לספק עם המוצרים שלה. כך חברות גדולות מעבירות את האחריות למשתמש, לא ליצרן!" הגיב אחד.
תגובה נוספת לפוסט היתה: "אנחנו צריכים לשלם עבור גישה ישירה לתמיכת לקוחות? נכון לעכשיו יש אפס תמיכת לקוחות כאשר מנסים לפתור בעיות מאז שמטא נכנסה. אני באמת אחפש תמיכת לקוחות טובה יותר עבור הצרכים העסקיים שלי."
מגיבה אחרת סיכמה "גישה ישירה לתמיכת לקוחות היא הערך האמיתי, הרבה יותר מהסימן הכחול."
צוקרברג ענה לה בתגובה, "אני מסכים שזה חלק גדול מהערך. כמו כן, לאחר שאימתת את חשבונך עם תעודה מזהה ממשלתית נוכל למצוא ולהסיר ביעילות רבה יותר חשבונות מתחזים מכיוון שאנו יודעים איזה חשבון הוא את האמיתית."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כן אני ממש אתן מסמכים לפייסבוק (ל"ת)
    אקי 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור