דיגיטל וטק

מאסק הוציא 44 מיליארד דולר בטוויטר רק כדי לקבל יותר לייקים

אילון מאסק רכש את טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר, לא לפני קרב משפטי בו תקף את ההתנהלות של קודמיו, כעת, נחשף כי מאסק השיק את דף "For You", שלמרבה הפלא מקפיץ לאנשים כמויות גדולות של פוסטים של מאסק בעצמו. כמו כן, נטען כי הוא גרם ל-80 מהנדסים לעבוד בן לילה כדי שהציוץ שלו יקבל יותר לייקים מזה של ביידן
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום יוטיוב/ TED)
אילון מאסק רכש לאחרונה את טוויטר תמורת סכום דמיוני של 44 מיליארד דולר, אחרי סיבוכים משפטיים רבים. כשמאסק ניהל את הקמפיין שלו לרכישת טוויטר טען כי הוא רוצה להחזיר את "חופש הביטוי" לפלטפורמה.
אך עד מהרה, הפעולות שעשה מאסק הוכיחו יותר מתמיד שהוא רק רוצה לשלוט בטוויטר. אחרי הכל, טוויטר היא פלטפורמת המדיה החברתית האהובה עליו: זה המקום שבו הוא מפרסם את כל הבדיחות והממים שלו, ושם הוא אוהב להתווכח עם מפורסמים ולעורר תיאוריות קונספירציה.
תחילה, טען מאסק כי הוא רוצה לעשות סדר בבוטים בטוויטר, שמביעים דעות פוליטיות ומשפיעות על אנשים אחרים, כמו גם הטענה שטוויטר מסתירה את אותם בוטים. בנוסף, טען מאסק כי החברה לא שומרת על פרטיות של אנשים וכי היא ניפחה את מספר המשתמשים שגולשים ברשת החברתית בזכות אותם בוטים שהפעילה.
מאז שרכש את טוויטר, נראה כי כל בעיות הבוטים וחופש הביטוי הבלתי מוגבל ממש לא עניינו את מאסק, שכן הוא עשה את הכל בצורה הפוכה. לאחרונה השיק מאסק דף "For You", בדיוק כמו בפייסבוק, שמביא הרבה יותר תוכן שנוצר על ידי משתמשים שאתה כלל לא עוקב אחריהם.
מאז שזה הושק, משתמשים רבים בטוויטר מתלוננים כי בכל פעם שהם נכנסים לפלטפורמה, ה-for you שלהם הראה להם בעיקר המון ציוצים של לא אחר מאשר - אילון מאסק בכבודו ובעצמו, שרצה כל כך להילחם בבוטים ובאלגוריטמים של טוויטר. 
לאחר הסופרבול, מאסק התעצבן מכך שאחד הציוצים שלו על המשחק הפגין ביצועים גרועים יותר מאחד של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, לפי דיווח חדש של הניוזלטר Platformer. לאחר מכן הוא גרם ל-80 מהנדסים לעבוד בן לילה כדי לתקן את הבעיה, שהייתה "עדיפות ראשונה" בחברה, כתב Platformer.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה