דיגיטל וטק

סולאראדג' משיקה תוכנית סוללות ביתיות: אלו האזרחים שירוויחו

החברה ישראלית סולאראדג' חוברת לבריטניה ביוזמה חדשה שמטרתה לייצב את רשת החשמל, לסייע לחברת החשמל המקומית ביצירת אנרגיה וכל זה במסגרת בה הלקוחות של החברה מקבלים תמריצים גבוהים תודות לפעילות
מערכת ice | 
סולאראדג בריטניה (צילום סולאראדג יחצ)
החברה הישראלית המובילה בתחום האנרגיה החכמה, סולאראדג', מודיעה היום השקתה של תוכנית חדשה בשיתוף מנהל רשת החשמל הלאומי בבריטניה. במסגרת זו, בעלי סוללות ביתיות יוכלו לקבל תמריצים כספיים עבור שימוש באנרגיה שנאגרה בסוללות.
התוכנית החדשה היא חלק מיוזמה של בריטניה וזו תאפשר לאזרחים בעלי סוללות ביתיות של החברה להשתתף ב"תחנת כוח וירטואלי". משמע, הלקוחות יתבקשו להפחית את צריכת החשמל שלהם בצורה יזומה בזמני שיא של צריכת חשמל, במטרה לסייע לייצוב רשת החשמל. במקרה זה הם יעשו שימוש באנרגיה האגורה בסוללות הביתיות וחלקם אף ינצלו ייצוא עודף של חשמל שיוחזר לחברת החשמל - בתמורה לתמריצים גבוהים.
הסוללה של החברה מכילה טכנולוגיה המוכנה בדיוק למצבים כאלו ובמטרה להגדיל את היקף התמריצים, מבלי לשנות את הרגלי הצריכה.
מאיר אדסט, סמנכ"ל מוצר ואחד ממייסדי סולאראדג', מסר: "זוהי דוגמה מצוינת להשפעה המהותית של אגירת אנרגיה בסוללות בייצוב רשת החשמל, והדרך שבה בעלי בתים פרטיים יכולים לקחת חלק. סולאראדג' מחויבת לשפר את הדרכים שבהן אנרגיה מיוצרת, מאוחסנת ונצרכת ואנו מאמינים שהקידמה בטכנולוגיות סולאריות בשילוב אגירה בסוללות הן המפתח ליצירת הערך המוסף לרשת החשמל. הטכנולוגיה החדשנית שלנו הופכת את ההשתתפות בתוכניות מסוג הזה לפשוטה, חכמה, אינטואיטיבית ורווחית יותר עבור בעלי מערכות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה