דיגיטל וטק

הונאה על חשבון בנק הפועלים? אזהרה חמורה למיליוני לקוחות

ניסיונות העוקץ לא מפסיקים לצוץ והפעם על חשבון הבנק הגדול בישראל, מיליוני הלקוחות שלו עשויים לעמוד בפני שיטת עוקץ שמופנית אליהם באמצעות הזדהות נוכלים כבנקאי שאמור להעביר להם תשובה כביכול. כך פועלת השיטה שיש להיזהר ממנה
מערכת ice |  2
הונאה בבנק הפועלים (צילום Magma Images, pexels)
מקרי העוקץ וניסיונות ההונאה ממשיכים לצוץ מסביבנו, והפעם מדובר בהונאה שמופנית כלפי לקוחות הבנק הגדול בישראל, בנק הפועלים כאשר מי שקיבלו הודעה בהולה הם לקוחות הבנק. משתמשי השירותים הדיגיטליים של הבנק, נוכחו היום לגלות שמחכה להם לכאורה מסר מהבנקאי האישי שלהם.
בהודעה נכתב, "ממתינה לך תשובה מהבנקאי", כאשר צורך קישור המתחזה לאתר של בנק הפועלים. המטרה של הנוכלים היא שתזינו את פרטיכם האישיים כולל הססמאות ומספרי האשראי שלכם כדי שיוכלו להשתמש בהם..

ניסיונות העוקץ הפכו להיות עניין שבשגרה בתקופה האחרונה, כשהנוכלים מפעילים מניפולציות שונות כדי להשיג פרטי חשבון ולמשוך כספים מאזרחים תמימים. ז'אנר הבנקים בסיפור הזה לא התחיל עם המקרה הזה, וכבר ראינו מקרי עוקץ על גבי לקוחות בנק כמו זה שנחשף לפני כחודש בהקשר של בנק דיסקונט.
למי ששכח, כבר לפני כשנתיים שלח תושב חולון מאות מסרונים לאזרחים כביכול מטעם דיסקונט ובו קישור לדף של דיסקונט, מזויף ושם התבקשו לעדכן פרטי אשראי ולעדכן את הנתונים האישיים. מאז נעשו עוד לא מעט ניסיונות דומים להונאות על חשבון הבנקים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שימותו הגנבים
    אדומה 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל הנוכלים למיניהם. מהאיש הקטן ועד ראש הממשלה. ככה מתנהגים יהודים? עליבות
    סגור
  • 1.
    לא רק לקוחות הפועלים
    מאיה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא לקוחה של בנק הפועלים וקיבלתי את ההודעה. מעדכנת שיש הונאה נוספת בצורת הודעה שנשלחה לכאורה מביטוח לאומי שמבקשים להיכנס ללינק באופן בהול בשביל לעדכן אמצעי תשלום ולהימנע מהוצאה לפועל וכו… הנוכלים הם רשעים גדולים מאוד כי ברור להם שרק חולשות חלשות ייפלו בפח הפטתי שלהם. מי שבינה בראשו מוחק את ההודעה מבלי להיכנס אליה בכלל. ולכם כל הכבוד על שאתם מציפים את הנושא ??
    סגור