השוק

בנק הפועלים במהלך ענק: כך תהנו מריבית שנתית קבועה

בנק הפועלים הודיע על עוד צעד חסר תקדים אחרי שהשיק חיסכון אטרקטיבי לתקופה של 18 חודשים, עם מענק ברוטו לתקופה כולה בגובה של 7%, המגלם ריבית שנתית קבועה (לא צמודה) בשיעור של 4.61%, הגבוהה משמעותית משיעור ריבית בנק ישראל
מערכת ice |  5
דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים (צילום גדי דגון, shutterstock)
בנק הפועלים הודיע הבוקר (שני) על צעד נוסף לטובת הלקוחות ומשיק חיסכון אטרקטיבי לתקופה של 18 חודשים (ללא תחנות יציאה) עם מענק ברוטו לתקופה כולה בגובה של 7% - "חיסכון מנצח לשנה וחצי" - המגלם ריבית שנתית קבועה (לא צמודה) בשיעור של 4.61%, הגבוהה משמעותית משיעור ריבית בנק ישראל. הבנק משיק את המוצר הבוקר ללא קשר לגובה עליית הריבית עליה יודיע בנק ישראל היום אחר הצהריים.  
דלית רביב, משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית: "המוצר שאנו מציעים היום מבטא את מחויבותנו להמשיך ולהציע ללקוחות הצעות ערך אטרקטיביות במיוחד בתקופה שבה הריבית במשק עולה. אנו נמשיך להציע מוצרים אטרקטיביים נוספים לקהל לקוחותינו".
ניתן להצטרף לחיסכון באמצעות אתר הבנק, מוקד "פועלים בטלפון" וסניפי הבנק. הסכום המינימלי להפקדה לחיסכון הוא 1,000 שקל והסכום המקסימלי עומד על מיליון שקל ללקוח. תנאי החיסכון יהיו כפי שיקבעו בין הבנק ללקוח. תנאי ההצטרפות המלאים מופיעים בהסכם הפיקדון באתר הבנק.
כזכור, רק אתמול נודע כי בנק הפועלים יוצא בעוד צעד חסר תקדים כאשר החליט  רגע לפני העלאת הריבית של בנק ישראל, לספוג את העלאת הריבית הקרובה ובכך להקל על יותר מעשרת אלפים לקוחות שלו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שיטת מצליח
    אורח 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר נכון להחליף את הנגיד. הוא הגורם העיקרי להעלאות ביוקר המחיה. כל עלייה בריבית מקפיצה את כל המשק. והוא לאלא רואה את זה. כל עליות הריבית שלו לא עצרו את יוקר המחייה, להיפך. וגם האינפלציה לא עצרה. אבל מעלה כמו אוטומט את הריביות. לא יצירתי. ככה כתוב בספר לפני 70 שנה.
    סגור
  • 4.
    הבנק דואג רק לעצמו
    אל תתבלבלו 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בנק הפועלים דואג רק לעצמו. מחזיק את הכסף שלנו בשבי למשך חצי שנה.
    סגור
  • 3.
    כל הבנקים אותו החרא
    יוני 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עדיף להשקיע מחוץ למערכת הבנקאית!
    סגור
  • 2.
    ולא מעודכנת
    הצעה לא רלוונטית 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    התעוררו האיחור
    סגור
  • 1.
    בנק הפועלים לא בא לקראת הלקוחות שלו. (ל"ת)
    סמי 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור