דיגיטל וטק

וואטסאפ תגן עליכם מהעמיתים המעצבנים בעבודה

אפליקציית התקשורת של מטא עובדת על היכולת לחסום את הגישה בגרסה שלה למחשבים, כך שהשכנים לאופן-ספייס לא יוכלו להציץ לכם בהודעות כשאתם לא שם

יאיר מור | 
וואטסאפ (צילום vecteezy)
גרסאות עתידיות של אפליקציית וואטסאפ למחשב יתמכו במסך נעילה נוסף לזה של המחשב עצמו, שידרוש סיסמא בכל הפעלה לפני הענקת גישה להודעות האישיות.
לפי דיווח באתר WABetaInfo, בקוד גרסת הבטא החדשה של וואטסאפ למחשבים נכלל קוד שמעיד כי מפתחי אפליקציית התקשורת הפופולארית עובדים על אפשרות לנעול את הגישה להודעות מאחורי סיסמא, ולפחות במחשבי מק של אפל תיתכן גם תמיכה בחיישן טביעות האצבע Touch ID.
מדובר בתכונה שזמינה בגרסאות של וואטסאפ לסמארטפונים מזה כשלוש שנים – אך בגרסאות למחשב, אם זה באפליקצייה הייעודית ואם בגרסת WhatsApp Web לדפדפן, לא ניתן היה להוסיף הגנה. כך, כל עוד המחשב היה מחובר לחשבון כל אחד שיכול לגשת למחשב עצמו, להציץ בהודעות ואף לשלוח הודעות – מקור להטרלות של עמיתים לעבודה בעלי הומור ילדותי.
האתר מציין כי הסיסמא לאפליקציה תישמר על המכשיר ולא תסתנכרן בין מכשירים – כלומר, על כל מחשב המחובר לחשבון יהיה צורך להגדיר סיסמא בנפרד, ואם בעל החשבון מאבד את הסיסמא אין דרך לשחזר אותה, ויש לנתק את המכשיר מהחשבון דרך הסמארטפון, ואז לבצע מחדש חיבור על ידי סריקה של קוד QR.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה