דיגיטל וטק

וואטסאפ תציג את התמונות של אנשי הקשר בקבוצות

משתמשי גרסת הבטא של וואטסאפ למחשבים החלו לקבל עדכון לממשק, שמציג את תמונות אנשי הקשר לצד כל הודעה שהם שולחים בקבוצה, במקום להסתפק בהצגת השם שלהם באותיות קטנות ובצבעים מוזרים מעל ההודעות

יאיר מור |  1
וואטסאפ (צילום vecteezy)
משתמשי גרסת הבטא של וואטסאפ למחשבים – והכוונה היא, כמובן, לגרסת האפליקציה הייעודית, ולא לגרסת WhatsApp Web לדפדפנים – החלו לקבל ביממה האחרונה עדכון לממשק הקבוצות, שמציג את תמונות אנשי הקשר לצד ההודעות שהם שולחים בקבוצה, על מנת להקל על המשתמש להבין מי שלח איזו הודעה.
כיום, כידוע, ההודעות בוואטסאפ מעוצבות כבועות קומיקס, אך הן יוצאות מקצה המסך ללא שום סימן זיהוי, ורק מעל הטקסט של כל הודעה (או רצף הודעות מאותו איש קשר) מופיע שם איש הקשר ששלח אותן, בגופן קטן למדי ובצבעים מוזרים שלעתים מעט קשה לראות. הממשק החדש לא מבטל את הצגת שמות אנשי הקשר בצבעים שונים, אך מוסיף גם עיגול עם תמונת איש הקשר ששלח כל הודעה או קצף הודעות. כך, קל יותר להבחין בהבדלים בין הודעות שנשלחו על ידי משתמשים שונים בקבוצה.
אתר WABetaInfo מציין כי שינוי דומה החל להגיע למשתמשי הבטא של וואטסאפ בעלי מכשירי אייפון כבר לפני שבועיים וחצי. כעת הוא מתרחב למחשבים, וניתן לנחש כי בקרוב יגיע גם לגרסת הבטא לאנדרואיד, ואחריה לכל המשתמשים בכל המכשירים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדיף שלא, וואזפ מתעסקים בשטויות במקום להעתיק מ טלגרם חח
    ZA 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנשים כיום שמים תמונות חושפניות שלהם, לא צריך לראות בכוח.
    סגור