דיגיטל וטק

וואטסאפ מתקנת את ממשק הצילום הלא ברור

אפליקציית התקשורת מבית מטא החלה לשחרר למשתמשי בטא ממשק צילום חדש, ששם סוף לבלבול סביב הצורך להחזיק את האצבע על כפתור הצילום כדי להקליט סרטון. כך זה ייראה
יאיר מור | 
וואטסאפ (צילום vecteezy)
הסוף לבלבול: וואטסאפ החלה לשחרר ממשק מצלמה חדש למשתמשי גרסת הבטא של האפליקציה שלה במכשירי אנדרואיד, כך דיווח בשעות האחרונות אתר WABetaInfo.
עד היום, ממשק המצלמה של וואטסאפ לא כלל מצבים נפרדים לצילום תמונות סטילס או סרטוני וידאו. במקום זאת, תמונה בודדת צולמה על ידי נגיעה קצרה בכפתור הצילום, בעוד סרטון וידאו צולם על ידי החזקת האצבע על כפתור הצילום עד לסיום הצילום. נראה שלא כולם הסתדרו עם השיטה הזו – והחברה החליטה לטפל בה.
מבדיקת אתר ice בגרסת בטא של וואטסאפ מהשבוע שעבר, הממשק החדש מופעל אוטומטית, בלי צורך לעדכן גרסא, ותומך בשני מצבים של צילום וידאו: מי שמסתדר עם צילום וידאו על ידי לחיצה ארוכה על לחצן הצילום יכול להמשיך לעשות זאת – אך מי שמחפש מצב נפרד ללחיצה בודדת לצילום וידאו, כפי שקורה במצלמה הרגילה של הסמארטפון, יכול כעת לעבור בין מצבים נפרדים לצילום סטילס או וידאו.
שחרור נרחב של החברה לבודקי הבא, שכולל גם את כותב שורות אלו, מבשר כנראה על רמת 'בשלות' גבוהה שלה, מה שאומר שניתן לצפות כי תוך מספר שבועות היא תושק עבור כלל המשתמשים באפליקציית התקשורת הפופולארית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה