דיגיטל וטק

מאסק מבטיח לשים סוף לדבר הכי מעצבן בטוויטר

לאחר ההשתלטות על הרשת החברתית, חשף מאסק את רשימת השדרוגים הראשונים שהוא מתכוון להוציא לפועל, כולל אחד הדברים הכי מבוקשים על ידי המשתמשים. בתקשורת האמריקאית מיהרו למצוא תירוץ למה ההודעה שלו לא טובה
יאיר מור | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום vecteezy, יוטיוב/ TED)
אילון מאסק חשף ביממה האחרונה שלושה סעיפים שהוא מתכוון לסמן עליהם בקרוב וי ברשימת ה'תיקונים' להם זקוקה טוויטר, שעליה השתלט בסוף השבוע שעבר.
"בקרוק תוסיף טוויטר את האפשרות לצרף טקסט ארוך לציוצים, מה שישים סוף לאבסורד של (צירוף) צילומי מסך מ'פנקס הרשימות'", הוא כתב בציוץ שהעלה אמש (מוצ"ש). כידוע, עד כה כל מי שרצה להעלות לרשת טקסט של יותר מ-280 תווים נאלץ להעלות אותו בסדרת ציוצים, או לכתוב אותו בתוכנה אחרת, לצלם את הטסקט ולהעלות אותו כתמונה.
 
בציוץ המשך, הוא ציין כי צייצנים יקבלו יכולת לגבות מהעוקבים כסף על כל סוגי התכנים – כלומר, ציוצים, תמונות וסרטונים.
מאוחר יותר הוא הוסיף כי גם החיפוש הפנימי ברשת החברתית ישופר בהקדם, מאחר ש"הוא מזכיר לי את (מנוע החיפוש) Infoseek מ-1998".
כתב תחנת הטלוויזיה NBC מיהר להאשים את מאסק בגניבת קרדיט על שיפורים שהחברה עבדה עליהם עוד הרבה לפני ההשתלטות שלו עליה. כך, למשל, היכולת לצרף 'מאמרים' לציוצים נחשפה על ידי הצייצנית ג'יין מנצ'ון-וונג כבר בפברואר – עוד לפני הצעת הרכישה של מאסק. אלא שמאסק לא לקח קרדיט על השינויים, אלא רק ציין שהוא קבע כי שלושת השינויים הללו הם הדחופים ביותר שייצעו לפועל בהקדם האפשרי, בניגוד למצב בטוויטר בעידן הקודם, שבה, כאמור, היכולת לצרף 'מאמרים' לציוצים נמצאת בתהליכי פיתוח כבר כשנה וטרם הושקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה