דיגיטל וטק

מייסד טוויטר מתנצל: "מבין שרבים כועסים עליי"

ג'ק דורסי מתנצל בפני עובדי טוויטר, על כך שמכר את הרשת החברתית לאילון מאסק שפיטר עובדים רבים: "מבין שכועסים עליי, לוקח אחריות"
מערכת ice | 
ג'ק דורסי, מייסד הרשת החברתית טוויטר (צילום freepik, יוטיוב/ WIRED)
מייסד טוויטר ג'ק דורסי עדיין אוהב את טוויטר - גם אם עובדי הפלטפורמה, במיוחד אלה שזה עתה פוטרו על ידי הבעלים החדש אילון מאסק, כבר לא אוהבים אותו יותר מדי.
"אנשים בטוויטר בעבר ובהווה הם חזקים וגמישים", צייץ דורסי בשבת בבוקר, כמה שעות לאחר שהניו יורק פוסט פרסם כתבה על איך עובדי טוויטר, שרבים מהם פוטרו על ידי מאסק פריידי, "שונאים" את המייסד שנטש.
 
"הם תמיד ימצאו דרך לא משנה כמה קשה הרגע. אני מבין שרבים כועסים עליי. אני בעל האחריות לכך שכולם נמצאים במצב הזה: הגדלתי את גודל החברה מהר מדי. אני מתנצל על כך."דורסי המשיך "אני אסיר תודה ואוהב את כל מי שעבד אי פעם בטוויטר", הוסיף דורסי. "אני לא מצפה שזה יהיה הדדי ברגע הזה... או אי פעם... ואני מבין".
כזכור עם רכישת טוויטר על ידי אילון מאסק פיטר הבעלים החדש שורה ארוכה של עובדים ביניהם בכירים. חלק מהעובדים כבר החלו להיפרד עוד לפני שידעו שפיטרו אותם. כל עובדי החברה יקבלו הודעת מייל כל שהיא המבשרת על הסטטוס החדש שלהם, לטוב ולרע. אנשי צוות פנימיים אותם בחר מאסק יחליטו על הפיטורים ומי מהעובדים ימשיך ומי מהם יעזוב. עוד נכתב כי בימים הקרובים משרדי טוויטר יהיו סגורים באופן זמני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה