דיגיטל וטק

לאן נעלם חשבון הטוויטר של אמבר הרד?

בצל הבלגן המתמשך עם ג'וני דפ, מתברר כי חשבון הטוויטר של אמבר הרד נחסם ואינו קיים יותר - ימים ספורים אחרי שהאקס אילון מאסק רכש את הרשת החברתית
מערכת ice | 
אמבר הרד (צילום אינסטגרם/ אמבר הרד)
נראה שהעולם לא מפסיק להיות אכזר כלפי אמבר הרד. הבוקר דיווחנו כי הגרוש ג'וני דפ מערער על כך שהוא צריך לשלם לה שני מיליון דולר במסגרת פסק הדין במשפט המתוקשר ביניהם, וזאת בעוד שהיא נדרשת לשלם לו 10 מיליון דולר. כעת מתברר שאקס נוסף, ועשיר אף יותר, כנראה חסם את חשבון הטוויטר שלה.
אילון מאסק רכש לפני כשבוע את טוויטר בעסקה של 44 מיליארד דולר ומאז הוא הספיק לפטר את מנכ"ל טוויטר ולא מעט עובדים כנראה. לצד זאת, הוא עורר שערוריה חדשה לאחר שהחליט לגבות 8 דולר לחודש מאלו שרוצים את הוי הכחול בחשבון שלהם. כעת, משתמשים שניסו לגשת לחשבון של אמבר הרד, שיצאה עם מאסק בשנים 2016-2018, גילו שהוא חסום לגמרי. 
בעת זו לא ברור האם מדובר בנקמה פרטית של מאסק (וזאת למרות שהשניים לא נפרדו ברע לכאורה), או במחאה מצד הרד על הפעולות הרדיקליות של מאסק עם הרשת החברתית. כמו כן, ייתכן והרד גם רוצה לברוח מאור הזרקורים לאור הבלגן עם ג'וני דפ. 
כזכור, במסגרת המשפט המתוקשר ביניהם דפ האשים את הרד בכך שבין היתר בגדה בו עם מאסק. מאסק מצדו הכחיש את הטענות והגיב יחסית מעט למשפט שהתנהל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה