דיגיטל וטק

אייפון 14 מגיע לישראל – מתי תוכלו לקנות אותו?

זמן קצר לאחר ההכרזה על המכשירים החדשים של אפל הכריזו המשווקות הגדולות בישראל כי הם יגיעו לישראל עוד לפני ראש השנה. איפה ומתי תוכלו לרכוש אייפון 14 ואפל ווטש 8?
יאיר מור |  1
אייפון 14 מגיע לישראל
הסמארטפונים החדשים של אפל יגיעו השנה לישראל בסמוך לגל ההשקה השני, בו נמנות מדינות ענק כמו מלזיה וטורקיה, כך מסרו שתי המשווקות הגדולות ביותר של מכשירי אפל בישראל – איידיגיטל ודינמיקה.
איידיגיטל, משווקת הפרימיום היחידה של אפל בישראל, ציינה כי ההשקה השנה תתפצל לשלושה חלקים: הסמארטפונים אייפון 14, אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס יושקו ביום חמישי האחרון של שנת תשפ"ב, ה-22 בספטמבר (כלומר עוד שבועיים בדיוק), ויחד איתם יגיעו השעונים אפל ווטש 8 ואפל ווטש 8 SE; אפל ווטש אולטרא החדש והעמיד יותר, המיועד לספורטאים, יושק מספר ימים לאחר מכן; ורק ב-7 באוקטובר – יום שישי שבין יום כיפור לסוכות – יגיע לארץ גם אייפון 14 פלוס, המכשיר החדש שמשלב מפרט בסיסי ומחיר תואם (כלומר נמוך בשביל אפל, אם כי עדיין אחד הגבוהים בשוק) יחד עם גודל ענק עבור מי שרוצה מסך גדול בלי כל יתר השדרוגים.
איידיגיטל הדגישה כי השקות האייפונים – עוד שבועיים ועוד חודש – ילוו ב"לילות לבנים" בחנויות שלה, וכי היא תאפשר הזמנה מוקדמת החל מיום חמישי הבא, 15 בספטמבר.
אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה, שכזכור כיכבה באירוע ההשקה כאשר לוגו סלקום, המחזיקה בה, נבחר להופיע בין המשווקות הבולטות של אפל ווטש בגרסה הסלולרית, הוסיף כי "המלאים שיגיעו השנה לדינמיקה יהיו הגדולים ביותר שהגיעו בשנים האחרונות. זו בשורה אדירה לצרכנים הישראלים, שיזכו לאייפון 14 במחירים המשתלמים בעולם. נציע חבילת הטבות משתלמת וחסרת תקדים. הלקוחות שימהר להזמין יוכלו לפתוח את השנה עם אייפון 14 חדש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא נוכל לקנות
    מאור 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם מחירים כאלה אני מעדיף לקנות טלפון אחר שעושה כל מה שאני צריך ובפחות מרבע מחיר של אייפון. יש גבול לכמה אני מוכן (או יכול) לשלם על תפוח ועוד נגוס
    סגור