דיגיטל וטק

סלקום הפתיעה: מה עשתה בהשקת אייפון 14?

ענקית התקשורת המקומית הצליחה להתברג באופן מפתיע לתוך השקת המכשירים החדשים של אפל. מה היא עשתה שם והאם זה אומר משהוא לגבי ההשקות הקרובות?
יאיר מור |  1
סלקום (צילום לוגו, freepik)
באירוע ההכרזות הגדול של אפל הערב אירעה הופעת אורח לא צפויה, כאשר בשקופית שהציגה 21 חברות סלולר נבחרות מרחבי העולם שתומכות באפל ווטש, הופיע הלוגו של סלקום הישראלית.
מצד אחד, מפתיע למצוא לוגו של רשת ממדינה עם בקושי 10 מיליון תושבים בשקופית שמציגה רשתות בולטות כמו צ'יינה מובייל וצ'ינגווא טלקום, שכידוע מגיעות ממדינה שאוכלוסייתה עברה כבר את ה-1.3 מיליארד. מצד שני, באותה שקופית הופיע גם רשתת הסלולר סוויסקום משווייץ – מדינה שאוכלוסייתה מונה עוד פחות מאיתנו (8.5 מיליון איש).
לאתר ice נודע כי החברות המופיעות בשקופית נבחרות ככל הנראה לפי שביעות הרצון של אפל ממכירות המכשירים שלה בהן ביחס לשווקים המקומיים. סלקום, המחזיקה ברשת חנויות דינמיקה, נמצאת מהבחינה הזו במקום טוב מאוד, שכן מכירות המותגים המובילים ברשת – אפל וסמסונג – זינקו בשנה האחרונה והיא הפכה לאחת המשווקות הגדולות בישראל של שתי היצרניות הגדולות בשוק הסלולר והאביזרים הנלווים, כמו שעונים חכמים ואוזניות נטולות חוטים.
ההופעה הזו לא אומרת שאפל נהנית בעיני אפל ממעמד מיוחד – אלא רק שהיא עשתה עבודה טובה בשיווק מכשירים של הענקית האמריקאית. בגל ההשקות המתקרב של המכשירים החדשים, המונים לצד אפל ווטש סדרה 8 גם את סדרת אייפון 14 ואת אוזניות איירפודס פרו 2, נראה את כל המכשירים כרגיל אצל כל היבואניות והמשווקות במקביל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "שאפל נהנית בעיני אפל" ??????? (ל"ת)
    גיל 09/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור