דיגיטל וטק

ההמתנה לאייפון 14 נמשכת: זה המוצר החדש שהשיקה אפל

הגרסה הספורטיבית לשעון של אפל נקראת אפל ווטש אולטרא, והיא מגיעה עם גוף טיטניום, חיי סוללה חסרי תקדים של יום וחצי עד כמעט שלושה ימים, ו-GPS מדויק מאי פעם. במקביל, השעונים הרגילים מקבלים מצב חסכוני בסוללה וזיהוי של תאונות דרכים
יאיר מור | 
אפל ווטש אולטרא (צילום יח"צ)
לא פלוס, לא פרו – אולטרא: אפל ווטש אולטרא, זה השם שבחרה אפל לגרסה החדשה והעמידה של השעון החכם שלה לספורטאים ומטיילים. השעון החדש מגיע עם גוף טיטניום קשיח יותר, גדול יותר, עם כפתור דמוי גלגל שיניים כך שקל יותר לסובב אותו גם עם ידיים רטובות, קפואות, מזיעות או בכפפות. בנוסף, הוא כולל שני רמקולים במקום אחד וכפתור נוסף לגישה מהירה לאפשרויות מסוימות.
הגודל החדש איפשר לחברה לדחוס לשעון סוללה חדשה וגדולה יותר שמעניקה לו חיי סוללה של עד 36 שעות בפעילות רגילה ועד 60 שעות במצב החיסכון בסוללה החדש, שיגיע לשעונים בעדכון תוכנה שייצא בחודשים הקרובים.

השעון הספורטיבי מגיע גם בגרסה סלולרית בלבד, כך שכל עוד נמצאים בטווח קליטה הוא יכול לתקשר עם העולם, ועם GPS בתדר כפול לדיוק מקסימלי, שמאפשר שחזור מסלול מדויק, והצגה של מרחק וכיוון לנקודות שמורות כמו הרכב, האוהל וכדומה. הוא מסוגל לעבוד בטמפרטורות של מינוס 20 עד 55 מעלות צלזיוס, ויושק ב-23 בספטמבר (בארה"ב), במחיר של 800 דולר.
יחד איתו מושקת סדרת אפל ווטש 8, עם דגם רגיל ודדגם SE מוזל. שניהם (וגם הגרסה הספורטיבית) מגיעים עם חיישן טמפרטורת גוף חדש שעוזר לעקוב אחר מחזור עבור נשים – אפשרות שעד היום היתה תלויה בהזנת נתונים ידניים – ואפילו אחר ביוץ.
השעונים החדשים כוללים יכולת לזהות התנגשויות – כלומר תאונות דרכים – וליצור קשר עם שירותי החירום באופן אוטומטי אם המשתמש לא לוחץ תוך 10 שניות על כפתור שמודיע שלא קרה כלום. הם מציעים 18 שעות חיי סוללה, או 36 במצב החסכוני שיגיע בעדכון התוכנה הקרוב ויבטל זיהוי אימון אוטומטי ואת הפעילות התמידה של המסך. מחיר הגרסה הרגילה החל מ-400 דולר בגרסת GPS ו-500 דולר לגרסת סלולר, ומחיר SE 250 דולר לגרסת GPS ו-300 דולר לגרסה סלולרית. השעונים הרגילים יושקו ב-16 בספטמבר  -סוף השבוע הבא.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה