דיגיטל וטק

OVO Automotive תשנה לכם את חוויית הנסיעה

OVO Automotive גייסה 3.5 מיליון דולר לפיתוח פלטפורמת סטרימינג מתקדמת לאפקליציות במסך של הרכבים
מערכת ice | 
גלעד זלוטקין מנכ"ל ואלון לילצוק סמנכ"ל פיתוח (צילום ליה יפה)

חברת הסטארטאפ OVO Automotive, המפתחת פלטפורמת ענן לשליטה על מסכים  ברכבים ללא תלות ביצרן, השלימה גיוס של 3.5 מיליון דולר בהובלה של קרן Regah Ventures ובהשתתפות שותף בבנצ׳מרק קפיטל, קרן ההון סיכון מעמק הסיליקון ומייקל ואן-סוויג', מנכ"ל סקייפ לשעבר.
 


OVO Automotive הוקמה על ידי ד"ר גלעד זלוטקין, שמאחוריו רקורד של שלושה אקזיטים, ואשר שימש מנהל תחום הענן ברדוור לשעבר ובכיר בסיסקו ישראל, לאחר המכירה של Class-Data לסיסקו. החברה מפתחת ומיישמת לראשונה בתחום הרכב טכנולוגיה שמאפשרת הרצת אפליקציות בענן ושידורם בסטרימינג למסך הרכב, וזאת ללא תלות ביצרני הרכב, בגוגל או באפל. השירות מריץ את האפלקציות בענן ולא  במערכת המחשוב של הרכב, כך שאין בו סיכונים בטיחותיים הקשורים לרכב או לנוהגים בו. החברה נמצאת כעת בתהליך של גיוס SAFE דרך פלטפורמת ההמונים של פיפלביז.
 


הפלטפורמה מיועדת לחברות המפעילות ציי רכב, חברות השכרת רכב, שיתוף רכבים וליסינג, יבואנים וסוחרי רכב וגורמים נוספים שבעלי הרכב יבחרו להתחבר אליהם. מפעילות השירות תוכלנה לפתח ולנהל אפליקציות שישדרו לנהגים באמצעות שירות הענן של  OVO עם מגוון רחב של יתרונות עבורן בהם גמישות באיפיון ופיתוח האפליקציה, עדכון והתאמה לפי צרכים משתנים עתידיים, תחזוקה שוטפת פשוטה, אפשרות לניהול מרוכז ואחיד של אפליקציות אינטראקטיביות גם על ציי רכב מגוונים.
 


הפלטפורמה תאפשר ליבואנים וסוחרי רכב לשמור על קשר עם הלקוחות גם לאחר המכירה, להציע להם שירותי ערך מוסף ולייצר לעצמן מקור הכנסה חדש בשירותים משלימים כמו ביטוח, שרותי טעינה או תידלוק, שירותי דרך, צמיגים, חניה ושירותים נוספים המבוססים על מיקום ופרופיל הנהג והרכב. OVO הגישה בקשות לרישום פטנטים על הגישה החדשנית של שימוש בטכנולוגיה ברכבים ויצרה ארבעה שיתופי פעולה אסטרטגיים לתהליך פיתוח פתרונות הענן שלה לרכבים מקושרים עם גופים מובילים בתחום הרכב.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה