דיגיטל וטק

וואטסאפ חוגגת בהצדעה, בלי עין הרע

האפליקציה הפופולארית מביאה למשתמשים בשורה חדשה, שכוללת חמסה, הצדעה צילום רנטגן, נשיכת שפה וגבר בהריון
יאיר מור |  1
וואטסאפ (צילום pixabay)
משתמשי גרסת הבטא של וואטסאפ במכשירי אנדרואיד קיבלו ביממה האחרונה עדכון, המביא איתו עשרות אימוג'י (רגשונים) חדשים שזמינים מזה מספר שבועות בגרסת הבטא של האפליקציה למכשירי אייפון של אפל, וכעת מגיעים גם למכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה של גוגל.
האימוג'י החדשים, שאושרו על ידי ארגון יוניקוד בשנה שעברה ואמורים להגיע השנה לכל האפליקציות והמכשירים שבהם אפשר להקליד טקסט, כוללים אימוג'י מצדיע, חמסה, אצבע צרידה, סימן לב המורכב משתי ידיים, אימוג'י נמס, אימוג'י "יד לפה", אימוג'י עם ידיים על העיניים כאשר הוא מציץ דרך אחת מהן, נשיכת שפה, מלכה, קן ציפור עם או בלי ביצים, סוללה ריקה, מגלשה, גלגל רכב, גלגל ים, סימן "=", צילום רנטגן, קב (היחיד של קביים), כדור מראות (מוכר גם כ"כדור דיסקו") וגבר בהריון. כמו כן, אימוג'י לחיצת היד מאפשר כעת לבחור שני צבעי עור שונים לשתי הידיים.
אתר WABetaInfo, שדיווח על החידוש, מבהיר כי כדי שהאימוג'י יעבדו יש צורך שגם השולח וגם המקבל ישתמשו בגרסה תואמת של האפליקציה. כאמור, בקרוב התמיכה באימוג'י הללו צפויה להיות חלק מכל מכשיר בעולם, כך שהגרסה של וואטסאפ כבר לא תשנה.
במקביל, ציין האתר כי ביומיים האחרונים קיבלו בודקי בטא רבים על מכשירי אנדרואיד גישה לנגן הקול ה"נעוץ", המאפשר להאזין להודעות קוליות ארוכות תוך מעבר בין שיחות שונות באפליקציה כאשר מצב הנגינה של ההודעה, יחד עם כפתור ההשהיה וההמשך, "נעוץ" בראש המסך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טימטום (ל"ת)
    מוש 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור