דיגיטל וטק

פייסבוק, טוויטר או אתר פורנו: מי הפופלארי ביותר בעולם?

על פי דירוג האתרים של סימיליארווב, בעוד שגוגל מובילה בגאון את הטבלה ויוטיוב מיד אחריה, הרשת החברתית של מטא במקום השלישי ומוליכה על פני ממלכת הציוצים, למרבה ההפתעה יש אתר לסרטי מבוגרים אחד בעשירייה הפותחת
מערכת ice |  2
גוגל, אינסטגרם ופייסבוק (צילום pexels, unsplash)
איזה אתר הוא הפופולארי ביותר בעולם? האם גוגל, או בכלל יוטיוב, מה לגבי פייסבוק? בדיקה של סימיליארווב מצאה תשובה ברורה ובפער ניכר. שוב גוגל היא זו שתופסת את המקום הראשון בטבלה והיא האתר הנצפה ביותר.
במקום השני אפשר למצוא את יוטיוב, ענקית סרטוני הווידאו שמקדימה בטבלה את פייסבוק שנשאר במקום השלישי לעומת הדירוגים הקודמים ששומר אותה כרשת החברתית הפופולארית ביותר.

טוויטר היא הרשת החברתית שמגיעה למקום השני בטבלה, כאשר היא רביעית בדירוג הכללי. אינסטגרם סוגרת את החמישייה המובילה, כאשר באיידו 'הגוגל של סין' פותחת את החמישייה הבאה כאשר היא במקום השישי בסך הכל.

ויקיפדיה במקום השביעי בטבלה, כאשר יאנדקס עלתה מקום אחד למקום השמיני בטבלת האתרחם הפופלאריים ביותר. יאהו היא אתר החדשות הפופלארי ביותר כשהיא במקום התשיעי וסוגר את העשירייה הראשונה אתר הפורנו XVIDEOS.
אילו אתרים לא נכנסו לדירוג? וואטסאפ במקום ה-11 בלבד ונטפליקס רק במקום ה-12, כאשר אמזון במקום ה-13, זום במקום ה-18 וטיקטוק סוגרת את ה-20 הראשונות בטבלה המורחבת. איביי רק במקום ה-42.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם יורידו את הפורנו מהאינטרנט
    פרי קוקס 02/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישאר רק אתר אינטרנט אחד והוא יהיה -תחזירו את הפורנו מנוולים
    סגור
  • 1.
    ברור פורנו
    בן ארצי 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין ספק פורנו ..יחסים זה בסיס של הנפש
    סגור