דיגיטל וטק

מיכאלי או בן-גביר – מי הפוליטיקאי ששבר השבוע שיא?

שרת התחבורה שטסה לחו"ל ללידת בנה, הח"כ שאושפז בגלל קורונה, או שלל ידוענים וידועניות אחרים שמצפים לילדים או להחלמה מהמגיפה – ממי לישראלים הכי איכפת? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור |  1
איתמר בן גביר, מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מתוך אתר הכנסת)
החופשה המסתורית בחו"ל, שהתבררה כטיסה ללידת בנה הראשון שהובא בהליך פונדקאות, הביאה למרב מיכאלי יותר תשומת לב מכל דבר אחר שעשתה בחייה, או לפחות זה הרושם מטבלת החיפושים החמים בגוגל בשבת: מיכאלי תפסה את שני המקומות הראשונים בטבלה (בשני האיותים של שמה הפרטי), והפכה לאדם החי היחיד שזכה ליותר מ-100,000 חיפושים בישראל בלי לזכור במדליה אולימפית.
שלושה ידוענים מקומיים אחרים הופיעו בטבלה בנסיבות פחות משמחות: הידבקות בנגיף הקורונה; ח"כ איתמר בן גביר ("הציונות הדתית"), שאושפז בשל החמרת תסמיני המחלה, היה במקום השלישי, הזמרת עדן בן זקן שנמצאה חיובית והופעותיה נדחו הגיעה למקום השלישי והעיתונאי חיים לוינסון שנדבק גם הוא היה במקום התשיעי.
נשים ידועות אחרות שנכנסו לטבלה מסיבות משמחות הן הדוגמנית קורל סימנוביץ', שמצפה לילד שני, וכוכבת הריאליטי קיילי ג'נר, שמצפה גם היא לילד שני.
החלוץ ליאל עבדה, שכבש עבור סלטיק צמד שערים במשחק הבכורה שלו בליגה הסקוטית, נמצא במקום השישי.
ולמקום השביעי הגיעה ליברפול, שניצחה את ברנלי 0:2 במשחק הראשון שלה עם קהל ביתי מאז פרוץ המגיפה ושמרה על עונה ללא הפסדים בפרמייר ליג.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה שאלה - אין כמו תינוק כאביזר אופנה
    מירב לוקחת את הקופה 08/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו כאשר יש למיכאלי אפוטרופוס טבעית משלה (כאילו), עליה לחוס על הורים עניים. אסור להמשיך לשלול את האפוטרופוס הטבעית של הורים ביולוגים על ילדיהם לטובת ממסד עו"ס רווחה המנופח והמושחת. חבל אם מירב תוציא את האבא השותף תורם הזרע מכל קשר עם הבן רק בגלל ניכור ההורי באופנה פמיניסטית כמו העצמת אם חד הורית המחייבת ניתוק מהפטריארכיה, חגיגת חזקת הגיל הרך ובכלל. לא יזיק אם מיכאלי תבדק במבחני מסוגולות הורית החסרי תקיפות. הכי טוב אם שרת התחבורה תפרוש מכל תפקיד ציבורי ותשמור את החיוכים לילד שלה.
    סגור