דיגיטל וטק

מטא נגד גוגל וסמסונג: הקרב על המציאות המעורבת מתחמם

בעוד סמסונג מתקדמת לקראת השקת משקפי ה-AR הראשונים שלה, מטא מתכננת שדרוג משמעותי לדור הבא של משקפי ה-Ray-Ban החכמים שלה, עם מסך מובנה וטכנולוגיות מתקדמות. מי יכבוש את שוק ה-XR?
רפאל בן זקרי | 
מטא (צילום shutterstock)
בשנה שעברה הכריזה סמסונג על שיתוף פעולה עם גוגל וקוואלקום לפיתוח חוויות XR, ובשבועות האחרונים הציגה את משקפי ה-XR הראשונים שלה תחת שם הקוד "Project Moohan". לקראת ההשקה הצפויה של משקפי ה-AR של סמסונג במחצית הראשונה של 2025, מטא מתכננת להציע שדרוג משמעותי למשקפי Ray-Ban החכמים שלה, במטרה להוות אלטרנטיבה תחרותית.
בגרסה הנוכחית של משקפי Ray-Ban החכמים של מטא אין מסך, והשליטה בהם מתבצעת באמצעות פקודות קוליות ומחוות. כעת, על פי דיווח מ-"Financial Times", מתכננת מטא לשלב מסך מובנה בדור הבא של המשקפיים. המסך צפוי להציג התראות ותשובות מ-Meta AI באופן אינטואיטיבי, כאשר ההשקה מתוכננת למחצית השנייה של 2025. אב-טיפוס בשם "Project Orion" שהציגה החברה לאחרונה כלל מקרן מתקדם המקרין תוכן לשדה הראייה של המשתמש, אך בשל עלויות גבוהות, גרסה מתקדמת זו עדיין אינה מתאימה לשוק הרחב. הדור הבא צפוי לכלול גרסה פשוטה יותר של הטכנולוגיה.
המאמצים של מטא לפתח טכנולוגיה מתקדמת מגיעים על רקע שיתוף הפעולה בין סמסונג לגוגל, שהוביל לפיתוח מערכת ההפעלה Android XR ולהשקת משקפי XR חדשים. כניסת חברות כמו אפל, מטא וסמסונג לשוק ה-XR צפויה לעורר תחרות עזה, כאשר כל אחת מהן מנסה לבלוט עם חדשנות טכנולוגית, עיצוב מתקדם ומענה לצרכים המשתנים של המשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה