דיגיטל וטק

אפל מסבירה: כך תקבלו גישה לפלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה

פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה של אפל, שתושק בעדכון iOS 18.1, מגיעה עם פיצ'רים מרשימים – אך כדי ליהנות מהם תצטרכו להירשם לרשימת המתנה. מי יקבל גישה ראשון והאם יש תמיכה בשפה העברית?
רפאל בן זקרי | 
Apple Intelligence (צילום Shutterstock)
פלטפורמת הבינה המלאכותית Apple Intelligence, שתשולב ב-iOS 18.1, מביאה פיצ'רים מבוססי בינה מלאכותית לאייפון, אך כדי לגשת אליהם תצטרכו להירשם לרשימת המתנה. עדכון iOS 18.1 שיגיע בשבוע הבא יכלול את היכולת הזו, אך בתחילה רק למכשירים תומכים, כולל כל דגמי iPhone 16 וה-iPhone 15 Pro.
תהליך השחרור מדורג, ולכן לא כולם יקבלו גישה מיידית לפלטפורמה. בתחילה, המערכת תתמוך באנגלית, סינית, צרפתית, גרמנית, יפנית, קוריאנית ועוד. עם זאת, השפה העברית אינה נתמכת בשלב זה, ולא נמסר מועד משוער להוספתה. כמו כן, השירות לא יהיה זמין לתושבי האיחוד האירופי ולמשתמשים בסין, עד שיתבצע עדכון עתידי שיאפשר זאת.
כדי להיכנס לרשימת ההמתנה, לאחר התקנת העדכון, תוכל להיכנס להגדרות, תחת "Apple Intelligence & Siri", ולבצע הצטרפות לרשימה דרך האפשרות שתופיע שם. ככל הנראה, תצטרכו להמתין עד שהגישה תתאפשר, במיוחד אם יש עומס משתמשים. למי שמעוניין לקצר את זמן ההמתנה, יש דרך להצטרף לתוכנית הבטא של אפל ולהוריד את הגרסה הקדם-סופית (Release Candidate) של iOS 18.1. בצורה הזו, ניתן להירשם לרשימת ההמתנה כבר עכשיו ולהקדים את קהל המשתמשים הכללי.
למרות שהפיצ'רים הראשוניים עשויים להיראות מוגבלים בהתחלה, כמו סיכומי התראות וכלים לכתיבה, בהמשך צפויים להתווסף יכולות נוספות במהלך 2025, כולל כלים גרפיים ופיצ'רים מבוססי למידת מכונה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה