דיגיטל וטק

מנכ"ל אפל חושף: הפלטפורמה החדשה ששינתה את חייו

טים קוק מביע סיפוק מהשקת פלטפורמת  הבינה המלאכותית Apple Intelligence, אותה הוא מחשיב לשינוי מהפכני בשימוש במוצרי אפל. מה הם הכלים החדשים שיכנסו לשימוש בקרוב, וכיצד הם יוכלו לחסוך זמן ולשפר את חוויית המשתמש?
רפאל בן זקרי | 
טים קוק (צילום ויקיפדיה)
טים קוק, מנכ"ל אפל, הביע התלהבות מהשקת Apple Intelligence, פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה של החברה, אותה הוא מחשיב לשינוי מהותי בשימוש במוצרי אפל. בראיון ל-Wall Street Journal, קוק השווה את ההשפעה של Apple Intelligence לזו של לחצן הגלגל באייפוד או מסך המגע באייפון, והצהיר כי הכלי כבר "שינה את חייו".
למרות שההשקה מתבצעת בשלבים לאורך השנה הקרובה, עם תחילת השימוש בסוף אוקטובר, קוק ציין כי השיפור בניהול התראות ודוא״ל באמצעות סיכומים חכמים הוא אחד מהכלים שמסייעים לו באופן משמעותי לחסוך זמן ולהגביר יעילות ביומיום. בנוסף, הוא הדגיש את הגישה הייחודית של אפל לבינה מלאכותית, שנועדה לשפר את חוויית המשתמש בדרכים חדשות ועדינות.
בתחילת הדרך, Apple Intelligence תשולב בעיקר עם כלים כמו סיכומי הודעות, כתיבה חכמה ושדרוג של Siri, עם עיצוב חדש שיתמקד בשולי המסך. קוק ציין כי למרות שמדובר בהשקה הדרגתית, אפל מאמינה שמדובר בשיפור משמעותי שישנה את האופן בו משתמשים מנהלים את חייהם הדיגיטליים.
אמנם חלק מהתכונות המתקדמות לא יגיעו למשתמשים עד שנת 2025, אך אפל מקווה שהשדרוגים הקטנים והממוקדים ישפיעו בצורה ניכרת על חוויית השימוש, כפי שמצפה קוק. המשתמשים יצטרכו להתרגל להמתנה מסוימת לפונקציות המתקדמות, אך אם הכלים הללו אכן ישפיעו כפי שקוק מנבא, ייתכן וההמתנה תתברר כמוצדקת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה