דיגיטל וטק

גוגל חוסמת גישה לאפליקציות: הפיצ'ר שישמור על המכשיר שלכם

עם פיצ'ר האבטחה החדש, גוגל מוסיפה שכבת הגנה ביומטרית שתמנע גישה לא מורשית לאפליקציות והגדרות חשובות. איך הפיצ'ר החדש ישנה את הדרך שבה אתם מגנים על המידע שלכם?
רפאל בן זקרי |  1
גוגל כרום (צילום shutterstock)
גוגל ממשיכה לשפר את האבטחה במכשירי אנדרואיד, עם פיתוח כלי חדש בשם Identity Check. הכלי צפוי להוסיף שכבת אבטחה ביומטרית, שתדרוש אימות באמצעות טביעת אצבע או זיהוי פנים כדי לגשת להגדרות חשובות ואפליקציות קריטיות במכשיר. הדבר ימנע גישה בלתי מורשית גם אם מישהו יודע את קוד הגישה של המכשיר.
אחד השימושים המרכזיים של Identity Check יהיה בדפדפן גוגל כרום, שם הוא ידרוש אימות ביומטרי כדי למלא אוטומטית סיסמאות או גישה לאמצעי תשלום. זהו צעד חשוב שמגיע כחלק ממאמצי גוגל לחזק את הפרטיות והאבטחה למשתמשים, במיוחד במקרים של גניבה או גישה בלתי מורשית.
הפיצ'ר מצטרף לפיתוחים נוספים באנדרואיד 15, כמו Theft Detection שמזהה כאשר המכשיר נגנב ונועל אותו מיידית, ו-Private Space שמאפשר להסתיר אפליקציות רגישות מהממשק הראשי של המכשיר. כל אלו נועדו להגן על מידע אישי במצבי גניבה או שימוש לא מורשה.
ההערכה היא ש-Identity Check יושק כחלק מהעדכון הקרוב של Android 15 QPR1 בהמשך השנה, וצפוי להיות זמין גם באפליקציות נוספות של גוגל מלבד כרום.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גוגל עצלנים!!!!
    אנצי!!!! 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לחסום אפליקציות,לא שזה רעיון גרוע, אבל מה מונע מגוגל לפתח אנטי וירוס יעיל נגד האקרים?! שמישהו 1 יענה לי על השאלה!!!! לא חסר בחברה מפתחים,כסף וכו'.כי גם הם יודעים שעוברים אצלם פרטים ומידע עסקי על אנשים כל יום.אז לא היה מזיק שגוגל תיקח אחריות על המידע ותדע גם איך להגן עליו ולא כמו פוליטיקאים תתחמק מאחריות כלפיי הלקוחות שלה!!!! גוגל מעולם לא פרסמו את עצמם,הם כמו סוחרי סמים.הם מוכרים את החומר,אבל חכמים מכדי להשתמש בו בעצמם-פול גרהאם!!!!
    סגור