דיגיטל וטק

גוגל משדרגת את הטלוויזיה שלכם: כך תנהלו את הבית מהסלון

גוגל מרחיבה את פאנל הבית החכם שלה לעוד טלוויזיות וסטרימרים, ומאפשרת שליטה נוחה במכשירים חכמים ישירות מהשלט. אילו מכשירים קיבלו את העדכון ואיך תפעילו אותו? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
Google TV Streamer (צילום Google)
גוגל מרחיבה את הזמינות של פאנל הבית החדש שלה למכשירי Google TV נוספים. פאנל זה מאפשר למשתמשים לשלוט במכשירים חכמים, כמו מצלמות אבטחה, תאורה ותרמוסטטים, ישירות מהשלט הרחוק של הטלוויזיה. הפיצ'ר הוצג לראשונה עם Google TV Streamer והשימוש בו הולך ומתרחב כעת למכשירים נוספים בשוק.
מכשירי טלוויזיה מבית TCL ו-Hisense, ואפילו סטרימרים מבית Xiaomi, כבר החלו לקבל את העדכון שכולל את הפאנל החדש. משתמשים ראשונים כבר דיווחו על הופעת הפאנל במכשיריהם, מה שמצביע על כך שהעדכון מתפשט בהדרגה למכשירים שונים. חשוב לציין שהמשתמשים נדרשים להגדיר את ההתקנים החכמים דרך אפליקציית Google Home כדי לנצל את יכולות הפאנל במלואן.
הפעלת הפאנל פשוטה יחסית. בפעם הראשונה, המשתמשים יראו מסך קבלת פנים שמציג את הפיצ'ר החדש, ואם דילגו עליו, ניתן להפעיל אותו ידנית דרך הגדרות המכשיר. המעבר הוא לתפריט ההגדרות, ואז ל-"חשבונות וכניסה", תחת פרופיל המשתמש, ושם ניתן למצוא את האפשרות להפעיל את Google Home.
אם הפאנל עדיין לא מופיע אלצכם בטלוויזיה, מומלץ לבדוק האם יש עדכון זמין לאפליקציית Google TV Home דרך חנות ה-Play Store. הפאנל עצמו נגיש דרך תפריט ההגדרות המהיר, אותו ניתן לפתוח על ידי לחיצה ממושכת על כפתור הבית בשלט, ואז לנווט לאפשרות Google Home.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה