דיגיטל וטק

גוגל מציגה: המחליף של מכשיר הסטרימינג המוכר

הכירו את ה-Google TV Streamer החדש של גוגל, שיחליף את ה-Chromecast וכולל תכונות מתקדמות ומודל בינה מלאכותית לשיפור המלצות התוכן. האם זהו המכשיר שישנה את חוויית הסטרימינג שלכם?

רפאל בן זקרי | 
Google TV Streamer (צילום Google)
גוגל מכריזה על השקת ה-Google TV Streamer, מכשיר סטרימינג חדש שיחליף את ה-Chromecast המוכר. ה-Google TV Streamer מגיע בתצורה של קופסה שתוצב על מדף או מתחת לטלוויזיה, במקום הדונגל הקומפקטי שהיה מתחבר ישירות לטלוויזיה ונשאר מחוץ לטווח הראייה.
ה-Chromecast עם Google TV בגרסאות 4K ו-HD יישארו למכירה עד שהמלאי ייגמר, אך גוגל לא תחדש את המלאי לאחר מכן. המכשירים הקיימים ימשיכו לקבל עדכונים, וגוגל הבטיחה ב-I/O 2024 עדכון שיאפשר למכשיר לפעול כמרכז למכשירי Matter. העדכון צפוי להגיע בהמשך השנה.
ה-Google TV Streamer החדש כולל מעבד חזק יותר, זיכרון RAM כפול של 4GB ואחסון של 32GB, פי ארבעה מהדגם הקודם. המכשיר תומך ב-4K HDR עם Dolby Vision ו-Dolby Atmos, ומאפשר חוויית סטרימינג חלקה ומהירה יותר. בנוסף, המכשיר מתפקד גם כמרכז בית חכם' וגוגל משתמשת במודל הבינה המלאכותית Gemini כדי לשפר את המלצות התוכן ולספק סיכומים, ביקורות ותכנים מותאמים אישית. כמו כן, ניתן להשתמש בתמונות מ-Google Photos כתמונת מסך בזמן שהמכשיר לא פעיל.
בעוד שגוגל לא מתחרה כעת בשוק מכשירי הסטרימינג הזולים שמתחת ל-100 דולר, נותר לראות אם היא תשקול בעתיד להוציא מכשיר סטרימינג זול יותר. ה-Google TV Streamer החדש זמין להזמנה מוקדמת בארה"ב במחיר של 99.99 דולר, והמסירה ללקוחות צפויה להתחיל בספטמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה