דיגיטל וטק

TCL מפתיעה את סמסונג: טלוויזיה חדשה בשיתוף מותג האוזניות המוביל

TCL הציגה את ה-Nxtframe, שצפוי להוות תחרות ישירה לדגמי The Frame של סמסונג, בשיתוף פעולה עם מותג האוזניות היוקרתי Bang & Olufsen, עם סאונד מתכוונן באיכות גבוהה. האם TCL תצליח לנגוס בסמסונג המובילה את שוק הטלוויזיות?
רפאל בן זקרי |  1
טלוויזיה של TCL (צילום יח"צ TCL)

במאבק הצמוד בין יצרניות הטלוויזיות, TCL משיקה מוצר חדש שמהווה תחרות ישירה לסמסונג ולדגמי The Frame הפופולריים שלה. TCL, אחת מיצרניות האלקטרוניקה המובילות בסין, מביאה שדרוג משמעותי לשוק הטלוויזיות בשיתוף פעולה עם מותג האוזניות המוביל Bang & Olufsen.

החברה מחליפה את מותג האודיו הקודם שלה, Onkyo, במותג הדני B&O, בהסכם לשש שנים. שותפות זו תאפשר ל-TCL להתקדם משמעותית בשוק עם טכנולוגיית QD-Mini-LED החדשה שלה, המתחרה בטלוויזיות ה-OLED.
המוצר הראשון במסגרת השותפות הזו הוא ה-Nxtframe, שמזכיר את טלוויזיית The Frame של סמסונג. אף כי המועד המדויק לכניסת המוצר לשוק אינו ידוע, הוא צפוי להיחשף בתערוכת IFA בברלין ולהתחיל בשיווק באירופה.
ה-Nxtframe של TCL מבדל את עצמו מסמסונג עם סאונדבר וסאב-וופר בעיצוב משותף עם B&O, המאפשר גם לכוון את האודיו לפי הטעם האישי באמצעות תוכנת BeoSonic של המותג הדני. בעוד שהמחיר והזמינות של ה-Nxtframe עדיין לא ידועים, ומעט פרטים על תכונות ומפרטים נוספים זמינים, השותפות החדשה עם מותג האוזניות, TCL יכולה לשפר את איכות האודיו שלה במחירים תחרותיים מאוד.
 

שיתוך הפעולה החדש מגיע מספר ימים לאחר ש-TCL מינתה את עודד דגן למנהל פעילות החברה בישראל, לאחר שבעבר ניהל את פעילות הטלוויזיות בסמסונג.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    tcl אחלה מוצר (ל"ת)
    N 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור