דיגיטל וטק

סמסונג משיקה לראשונה: אלו המוצרים החדשים שהנחיתה בישראל

קו מוצרי ה-Lifestyle לשנת 2024 של הענקית מקוריאה נוחת כעת בישראל ומציע חוויות צפייה ושמע מתקדמות, ממסכים המציגים אמנות בהתאמה אישית ועד מקרנים עם טכנולוגיות מתקדמות
רפאל בן זקרי | 
חוויית הקולנוע ב-360 מעלות של סמסונג (צילום יח"צ)
לצד קו הטלוויזיות החדש שלה לשנת 2024, סמסונג משיקה בישראל את קו מוצרי ה-Lifestyle לשנת 2024, הכולל מסכים מתקדמים, מקרנים ומקרני קול המציעים חוויות צפייה ושמע משודרגות.
The Frame, המסך הנמכר ביותר בסדרת ה-Lifestyle, מציע שיפורים משמעותיים לחוויית האמנות הביתית. עם יותר מ-2,500 יצירות אמנות ב-Art Store, המשתמשים יכולים ליהנות מחוויית אמנות מגוונת. הדגם החדש כולל התאמה משתנה לסביבת המגורים והרגלי הצפייה במצב 'אמנות', בעוד שחיישן תנועה מבטיח שיצירות האמנות יוצגו רק בנוכחותכם בחדר. בנוסף, המסך מציע צפייה ללא השתקפויות ועיצוב חדשני ברזולוציית 4K.
הגרסה החדשה של המקרן הנייד The Freestyle של סמסונג, כוללת טכנולוגיית Smart Edge Blending, התומכת במיזוג חלק בין תמונות המוקרנות משני מכשירים ליצירת מסך גדול של 160 אינץ' (4 מטרים) ביחס גובה-רוחב של 21:9. הטכנולוגיה מאפשרת הקרנה של תמונות ותכני וידאו משני מקרנים במקביל, באיכות גבוהה וללא צורך בשינויים ידניים, מה שהופך את The Freestyle לבחירה אידיאלית לצפייה ניידת וגמישה.
כדי להשלים את מערכת הבידור הביתית, סמסונג משיקה גם את סדרת מקרני הקול שלה לשנת 2024, הכוללת את דגם ה-HW-Q990D, המציע חוויית שמע ב-11.1.4 ערוצים עם צליל True Dolby Atmos ותמיכה ב-HDMI באיכות 4K 120Hz. מקרן הקול מגיע עם 22 רמקולים מובנים, סאב 8 אינץ' ורמקולים אחוריים, ומשתמש בבינה מלאכותית כדי למטב את הצליל וליצור חוויה מושלמת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה