דיגיטל וטק

בשורה רעה ללקוחות: גוגל מפסיקה לעדכן את המוצר הזה

גוגל החליטה להפסיק את התמיכה בלסטרימר הקומפקטי כרומקאסט (Chromecast) המקורי, כעשור לאחר השקתו ב-2013
מערכת ice | 
גוגל (צילום pexels)
גוגל החליטה להפסיק את התמיכה בלסטרימר הקומפקטי והוותיק כרומקאסט (Chromecast) המקורי, כעשור לאחר השקתו ב-2013. החדשות הובאו לאור על ידי הודעה במספר דפי תמיכה של גוגל שבה נכתב: "תמיכה ב-Chromecast (דור ראשון) הסתיים". למשתמשים הודיעו כי מכשירים אלו לא יקבלו עוד עדכוני תוכנה או אבטחה, ותמיכה טכנית לא תסופק עוד על ידי גוגל. כתוצאה מכך, משתמשים עשויים לחוות ירידה בביצועים.
נראה כי סיום התמיכה נכנס לתוקף בסוף אפריל, במקביל לעדכון האחרון שנעשה בדף תמיכה שרשום גרסאות קושחה עבור כל דגם Chromecast. למרות שלא סביר שמכשירי Chromecast הקיימים מהדור הראשון יפסיקו לפעול באופן מיידי, הפונקציונליות שלהם צפויה להידרדר בהדרגה ככל שהמערכת האקולוגית שמסביב תתפתח ותתקדם.

אוהדי הטכנולוגיה נפרדים מהגאדג'טים. עצוב מהחדשות, משתמש קונן, "פרידה מהגאדג'ט הטוב ביותר מתחת ל-30 דולר בהיסטוריה של הטכנולוגיה. מי שהגה את הרעיון של chromecasts צריך לקבל פרס מיוחד, ברצינות".
ראוי לציין שגוגל לא עדכנה באופן פעיל את הדור הראשון של Chromecast בתקופה האחרונה. דיווחים מ-9to5Google מצביעים על כך שהעדכון האחרון למכשיר שוחרר בנובמבר האחרון, ומציין את העדכון הראשון מזה למעלה משלוש שנים.
זה לא הראשון או אחד מהמוצרים הראשונים שהחברה בהובלת פיצ'אי החליטה לתקוע. במהלך השנים, לגוגל הייתה רשימה ארוכה ומתמשכת של מוצרים שנרצחו על ידי החברה מבוססת Mountainview.
אבל גוגל היא לא היחידה מבין חברות הטכנולוגיה הגדולות שהורגה את המוצרים שלה. בכירי אמזון היו קולניים לגבי תרבות "להיכשל מהר, להיכשל לעתים קרובות" של אמזון. בעוד המנכ"ל ג'ף בזוס יצר קמעונאי מקוון עולמי דומיננטי ומחשב ענן, הוא הוביל גם את יצירתם של אנשים רבים. הוא כינה את ענקית המסחר האלקטרוני "המקום הטוב ביותר בעולם להיכשל" במכתב בעל המניות שלו מ-2016. באמזון, מספר מוצרים הגיעו לסיומם, חלקם עקב האטה במכירות והשאר עקב שינוי המיקוד של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה