דיגיטל וטק

גוגל משדרגת את Chrome: הפיצ'ר החדש שישנה את חוויית הגלישה שלכם

עדכון חדש ל-Chrome לאנדרואיד מביא פיצ'ר שיקפיץ את הנוחות לשלב הבא. מה השינוי המפתיע שגוגל הכניסה, ואיך הוא ישפיע על הדרך שבה אתם משתמשים בדפדפן? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
גוגל כרום אייפון (צילום Shutterstock)
גוגל שדרגה לאחרונה את דפדפן Chrome לאנדרואיד, עם אופציה חדשה שמאפשרת להאזין לדפי אינטרנט במקום לקרוא אותם בפועל. כעת, שדרוג נוסף, שמגיע בעדכון חדש של Chrome לאנדרואיד מאפשר להאזין לדף תוך כדי ביצוע פעולות אחרות במכשיר, כלומר הפעלת שמע ברקע.
כאמור, גוגל הוסיפה תמיכה בהפעלת שמע ברקע לתכונת "האזן לדף זה", מה שהופך את השימוש בדפדפן לנגיש יותר עבור משתמשים. בעבר, כאשר המשתמש היה עובר לאפליקציה אחרת או נועל את המסך, השמע היה נפסק. אך כעת, העדכון מאפשר להאזין לדפים גם כאשר הדפדפן אינו מוצג בזמן אמת, והפעלה אוטומטית של נגן מדיה מופיעה באזור ההתראות, עם כפתורים לניהול השמע כמו השהיה, דילוג קדימה ואחורה.
נוסף לכך, הנגן בתפריט ההתראות מציג את כותרת המאמר והאתר ממנו הוא נלקח, ומאפשר התאמה של מהירות השמע או שינוי הקול מתוך הווידג'ט בכרום עצמו. משתמשים יכולים גם לבחור להדגיש את הטקסט בזמן ההאזנה ולראות את התקדמות הקריאה. ניתן להפעיל את התכונה ישירות מתפריט שלוש הנקודות בכרום, ואפילו להוסיף קיצור דרך לסרגל הכלים כדי להפוך את הגישה למהירה ונוחה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה