דיגיטל וטק

גוגל משדרגת את כרום: זה מה שחדש בדפדפן הפופולרי

גוגל משדרגת את דפדפן כרום עם תכונות חדשות שמבטיחות לשפר את חוויית הגלישה בצורה משמעותית. מה המשמעות של העדכון עבור משתמשי האייפון, וכיצד זה ישפיע על הדרך שבה אתם גולשים?
רפאל בן זקרי |  4
גוגל כרום אייפון (צילום Shutterstock)
דפדפן גוגל כרום ישתדרג בקרוב עם שלושה עדכונים משמעותיים שיביאו לשדרוג חוויית ניהול הטאבים, עם דגש על ארגון ונוחות שימוש במכשירים שונים כמו טלפון, טאבלט או מחשב. העדכון הראשון יביא את האפשרות ליצירת קבוצות טאבים גם למכשירי iOS, תכונה שהייתה זמינה עד כה רק במחשבים ובמכשירי אנדרואיד.
קבוצות טאבים מאפשרות למשתמשים לאגד יחד טאבים קשורים, להעניק להם שם וצבע מותאמים אישית, ולסדרם מחדש בקלות, מה שמקל על זיהוי מהיר של קבוצות טאבים בעת ניהול מספר פרויקטים או נושאי מחקר.
העדכון השני יאפשר סנכרון קבוצות הטאבים בין כל המכשירים של המשתמש. המשמעות היא שאם יצרתם קבוצת טאבים בטלפון שלכם, היא תופיע באופן אוטומטי גם במחשב הנייד או בטאבלט שלכם, ולהפך. תכונה זו מבטיחה המשכיות חלקה ומבטלת את הצורך לשחזר קבוצות טאבים או לחפש דפים ספציפיים בכל מכשיר בנפרד. בנוסף, גוגל בודקת תכונה חדשה לכרום שתציע למשתמשים להמשיך דפים שביקרו בהם במכשירים אחרים. אם למשל חיפשתם נושא מסוים במחשב העבודה שלכם ואתם רוצים להמשיך לקרוא בטלפון במהלך הנסיעה, כרום יציע את הטאבים הפתוחים בעמוד ה-Tab החדש, ויחסוך את הצורך בסימניות או בלזכור כתובות URL.
התכונות החדשות צפויות להפוך את הגלישה לחלקה ואינטואיטיבית יותר, במיוחד עבור משתמשים המרבים לעבוד על מספר מכשירים. בכך, כרום משדרג את היכולת להישאר ממוקדים ומאורגנים, ומקל על מציאת התוכן הדרוש מבלי ללכת לאיבוד בין הטאבים.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש Firefox או Brave מבוסס על המנוע של כרום (ל"ת)
    Firefox או Brave 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בכרום מודעות בלי סוף!!!!
    אחיהוד 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בזמן האחרון,בגלישה בכרום,קופצות בלי סוף מודעות!!! זה מטריף,אני מחפש, דפדפן אחר
    סגור
  • תתקין חוסם פרסומות
    רמי.מ 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://chromewebstore.google.com/detail/adblock-%E2%80%94-%D7%97%D7%95%D7%A1%D7%9D-%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%94/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom?hl=iw
    סגור
  • גוגל כרום חוסמים את חוסמי הפרסומות
    תתעדכן 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.youtube.com/watch?v=Uj8Ajtelzw8
    סגור