דיגיטל וטק

סמסונג מפתיעה שוב: זה המתקפל המיוחד שחשפה היום

סמסונג ממשיכה לחדש בשוק המכשירים המתקפלים ומשיקה גרסה מיוחדת של ה-Galaxy Z Fold 6, עם מסך גדול יותר ושדרוגים מסקרנים נוספים. באילו שווקים יהיה זמין המכשיר החדש?

רפאל בן זקרי | 
Galaxy Z Fold6 (צילום Samsung)
סמסונג ממשיכה להתמקד ולהשקיע בשוק המכשירים המתקפלים, וכעת משיקה גרסה מיוחדת של ה-Galaxy Z Fold 6 בשם Galaxy Z Fold 6 Special Edition, שתושק תחילה בשווקים של סין ודרום קוריאה, עם שדרוגים ייחודיים בהשוואה לדגם הרגיל.
המכשיר, שעליו סמסונג הצליחה לשמור כמעט לגמרי בסוד עד להכרזה, יביא עימו בין היתר שיפורים מרכזיים כמו מסך חיצוני גדול יותר, בגודל 6.5 אינץ', שיגיע בתגובה לביקורות על גודל המסך בגרסה הרגילה. סמסונג עונה בכך על הדרישה למכשירים עם מסכים רחבים יותר ונוחים יותר לשימוש. המכשיר צפוי לכלול גם מצלמה ראשית של 200 מגה-פיקסל, מה שמבטיח חוויית צילום משודרגת, אך יתר השדרוגים האפשריים, כמו סוללה גדולה יותר או שיפורים נוספים, עדיין לא אושרו באופן רשמי.
התמונות של ה-Galaxy Z Fold 6 Special Edition דלפו לרשת יום לפני ההכרזה הרשמית, לאחר שאדם עם גישה למכשיר פרסם אותן ב-X. סמסונג הגיבה במהירות והגישה תביעת זכויות יוצרים נגד ההדלפה, מה שאישר בעקיפין את אמיתות המידע. למרות המאמצים לשמור על המכשיר בסוד עד ההשקה, הדלפת התמונות הוסיפה עניין סביב המכשיר החדש והגבירה את הציפייה להשקתו הרשמית.
למרות שהגרסה המיוחדת מוגבלת בשלב זה לסין ודרום קוריאה, חובבי סמסונג ברחבי העולם מחכים בדריכות לראות האם המכשיר יביא שינויים נוספים וכיצד יתקבל בשווקים בהם הוא ישוחרר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה