דיגיטל וטק

סמסונג ואסטרטגיית המתקפלים: המהלך שישאיר את האייפון מאחור?

עם עיצוב שמשתנה רק מעט מדגם לדגם, ושאיפה לכבוש את השוק, סמסונג בונה את דרכה להפוך למובילה הבלתי מעורערת בתחום. האם המתקפלים יהפכו לסמל סטטוס עולמי? כל מה שצריך לדעת על התחרות המרתקת והאסטרטגיה של סמסונג
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Z Fold6 (צילום Samsung)
סמסונג נמצאת ככל הנראה בדרכה להפוך את הטלפונים המתקפלים שלה למה שהאייפון היה עבור אפל – מכשיר איקוני שמזוהה באופן מיידי ומוביל את החברה לשיאים חדשים. בעוד שהאייפון הפך לסמל סטטוס בלתי מעורער עם עיצוב שהשתנה מעט לאורך השנים, סמסונג ניסתה לעמוד בקצב התחרות עם שינויים עיצוביים תכופים בסדרת ה-Galaxy S. כעת, נראה כי המתקפלים של החברה, כמו ה-Galaxy Z Fold ו-Galaxy Z Flip, מתחילים לצבור מוניטין יציב ואייקוני דומה לזה של האייפון.
במאמר שפרסם עדנאן פארוק מ-SamMobile, הוא כותב כי למרות השינויים העיצוביים הקלים שנעשו במכשירי המתקפלים של סמסונג מאז 2019, החברה מתמקדת יותר בשכלול ובעידון של העיצוב, ולא בשינויים דרסטיים. הדגמים החדשים, Galaxy Z Flip 6 ו-Galaxy Z Fold 6, מדגימים זאת בצורה הטובה ביותר, כשהם מזוהים מיד כמתקפלים של סמסונג הודות לצורתם הייחודית, גם אם הם כמעט ואינם נבדלים במבט ראשון מהדגמים הקודמים.
לפי פארוק, בעוד שהמתקפלים של סמסונג עדיין לא הפכו למוצר מיינסטרים כמו האייפון, הם מתחילים למשוך תשומת לב בזכות העיצוב הייחודי שלהם. הצמיחה בשוק הזה, יחד עם העדר תחרות רצינית מצד אפל, מציבה את סמסונג בעמדה טובה להמשיך ולבצר את מעמדה כמובילה בשוק המתקפלים, ולהפוך את המכשירים האלו לנחשקים ומזוהים בכל מקום בעולם.
סמסונג כבר רואה במתקפלים חלק משמעותי ממכירות הדגמים המובילים שלה לעתיד. החברה מצליחה לבסס את המותג שלה בשוק המתקפלים על ידי שמירה על עיצוב מוכר ושאיפה להפוך את המכשירים שלה לאייקוניים באותה מידה כמו האייפון. לפי פארוק, במידה והאסטרטגיה תמשיך לעבוד, סמסונג עשויה להשיג עם המתקפלים את מה שאפל עשתה עם האייפון – להפוך את המכשירים שלה לשם דבר ולמושא תשוקה ברחבי העולם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה