דיגיטל וטק

המכשיר המתקפל של אפל: האם נחשף מועד ההשקה?

אפל ממשיכה לדחות את השקת המכשיר המתקפל הראשון שלה בעקבות קשיים טכניים. לפי הדיווחים, המכשיר, שאולי יהיה מקבוק מתקפל בגודל 18.8 אינץ', לא יושק לפני 2027 או 2028. מה גורם לעיכובים, והאם המחיר הגבוה ירתיע את הקונים?
רפאל בן זקרי | 
אייפון מתקפל (צילום 9to5mac)
בשנים האחרונות, שוק הטלפונים המתקפלים מתפתח במהירות, אך אפל, בניגוד ליצרניות אחרות, עדיין לא השיקה מכשיר כזה. שמועות רבות מצביעות על כך שאפל עובדת על מספר מכשירים מתקפלים, כולל שילוב היברידי בין אייפד למחשב מקבוק, אך כעת נראה שהחברה נתקלת בקשיים טכניים משמעותיים שמובילים לדחייה נוספת בהשקה.
על פי האנליסט הנודע מינג-צ'י קואו, אפל דחתה את לוח הזמנים למכשיר המתקפל הראשון שלה שעמד על 2026 לשנים 2027 או 2028. מדובר במכשיר שצפוי להיות מחשב מקבוק מתקפל עם מסך בגודל 18.8 אינץ', במקום האייפד המתקפל שהוזכר בעבר. הדחייה נובעת מבעיות טכניות הקשורות למסך ולרכיבים המכניים של המכשיר, מה שהוביל גם לביטול תוכניות לגרסה גדולה יותר עם מסך בגודל 20.25 אינץ'.
באשר לאייפון מתקפל, שגם עליו נפוצו שמועות רבות בעבר, קואו לא סיפק מידע חדש, כך שסביר להניח לאור העיכובים הנוכחיים שמכשיר כזה יראה אור מאוחר יותר בהרבה.
בניגוד להנחה שסמסונג, מובילת התחום, תספק מסכים לאפל, דיווחים קודמים מציינים כי LG היא זו שתהיה ספקית המסכים למכשיר, כאשר מחירי הרכיבים הגבוהים עלולים להקפיץ את מחיר המכשיר הסופי לטווח של כ-3,500 דולר, מה שהופך את ההשקה למאתגרת עוד יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה