דיגיטל וטק

לראשונה בישראל: המכשיר המתקפל שיתחרה בסמסונג

שיאומי נכנסת לראשונה לשוק הסמארטפונים המתקפלים בישראל עם ה-Xiaomi MIX Flip 5G, טלפון שעשוי להתחרות ראש בראש בסדרת המתקפלים של סמסונג. מה הופך את המכשיר הזה למתחרה רציני, והאם הוא יצלח את הכניסה לשוק הישראלי?

רפאל בן זקרי | 
Xiaomi MIX Flip שיאומי (צילום Xiaomi)
לאחר ההשקה מוקדם יותר השנה בעולם, שיאומי נכנסת לראשונה לתחום הסמארטפונים המתקפלים בישראל עם ה-Xiaomi MIX Flip 5G, המתחרה הרציני הראשון מול סדרת המתקפלים של סמסונג. ההשקה מסמנת צעד משמעותי בתחרות המקומית, כשהטלפון החדש משלב עיצוב מתקפל עם ביצועים מתקדמים. המכשיר מציע אפשרויות צילום מתקדמות ומגוון טכנולוגיות חדשניות, ומיועד לקהל המחפש חוויית פרימיום במחיר תחרותי.
ה-MIX Flip 5G מצויד במעבד Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 ומציע ביצועים עוצמתיים עם 12GB זיכרון RAM ו-512GB אחסון, מה שמאפשר ריבוי משימות חלק ומהיר. הסוללה בנפח 4780mAh עם טעינה מהירה של 67W מבטיחה שימוש ממושך, וטעינה מהירה כאשר יש צורך בכך.
הייחודיות של ה-MIX Flip 5G מתבטאת גם במערך הצילום שלו, שפותח בשיתוף עם חברת Leica. עם מצלמה ראשית של 50MP ועדשה טלפוטו מתקדמת, המכשיר מאפשר לצלם תמונות באיכות מקצועית ואפילו להקליט וידאו ברזולוציית 8K. השילוב של חיישני הצילום עם טכנולוגיות AI מתקדמות מבטיח חוויית צילום מתקדמת.
בצד העיצוב, ה-MIX Flip 5G מציג עיצוב קומפקטי המשלב שני מסכי AMOLED – מסך פנימי בגודל 6.86 אינץ' ומסך חיצוני בגודל 4.01 אינץ'. שני המסכים מציעים קצב ריענון של עד 120Hz ובהירות מרשימה, ומאפשרים שימוש נוח במכשיר גם כשהוא מקופל.
ה-Xiaomi MIX Flip 5G יהיה זמין לרכישה החל מהיום בישראל, במחיר של 4,599 שקלים, מה שמציב אותו כמתחרה ישיר לסמסונג בשוק המכשירים המתקפלים. המכשיר זמין בשני צבעים ייחודיים – שחור אלגנטי וסגול מרשים – ועם מתנת השקה לרוכשים הראשונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה