דיגיטל וטק

עסקת הענק בסייבר הישראלי: הסטארט אפ נרכש ב-162 מיליון דולר

סייארה רוכשת את טרייל סקיוריטי בעסקה של 162 מיליון דולר, במטרה להרחיב את תחומי הפעולה שלה באבטחת מידע ולהוסיף יכולות מניעת אובדן מידע, עם תחזיות לגידול משמעותי בכוח האדם
מערכת ice | 
עסקת מיזוג-אילוסטרציה (צילום freepik)
סייארה, יוניקורן הסייבר הישראלי, רכשה את הסטארט-אפ טרייל סקיוריטי בסכום של 162 מיליון דולר, כאשר מרבית העסקה מתבצעת במניות. סייארה, שהוערכה ב-1.4 מיליארד דולר בגיוס האחרון שלה באפריל 2024, שואפת להרחיב את תחומי הפעולה שלה באבטחת מידע.
טרייל, שהוקם ב-2023, עדיין פועל מתחת לרדאר, אך כבר הצליח לפתח מוצר עם לקוחות משלמים. תמר בר-אילן, המייסד המשותף של טרייל, ציין כי ההיכרות עם מייסדי סייארה החלה בשנת 2011 בשירותם הצבאי בתוכנית תלפיות. הוא ציין שהרכישה תאפשר לסייארה לפתח פלטפורמה רחבה יותר בתחום אבטחת המידע, תוך שילוב טכנולוגיות חדשות למניעת אובדן מידע.
השוק למניעת אובדן מידע (DLP) צפוי לגדול מ-3 מיליארד דולר ל-21 מיליארד דולר עד 2034. סייארה מתמודדת עם מתחרים כמו סימנטק וורוניס, אך פועלת במודל ענן, מה שמקל על ניהול הפתרונות שלה.
לאחר רכישת טרייל, מספר העובדים בסייארה יגיע ל-400, עם תחזיות לגידול נוסף במחלקת הפיתוח שצפויה לגדול ל-500 עובדים תוך שלוש שנים. מהלך זה יאפשר לסייארה לחזק את יכולותיה בתחום DLP ולספק פתרונות משופרים ללקוחותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה