דיגיטל וטק

אפל במבוכה: לראשונה מזה 14 שנה, זו ההדלפה שהסעירה את הרשת

בשנים האחרונות, אפל הצליחה לבדל את עצמה משאר השחקניות בשוק ולשמור על סודיות יחסית טרם יצאת מכשירה לשוק. כעת, לראשונה מזה 14 שנה, מכשיר של החברה הודלף לרשת. ביוטיוב פרסם סרטון בו נחשף הדור הבא של ה-MacBook Pro שיגיע עם מעבד ה-M4
עידו מור | 
טים קוק מנכ"ל אפל (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ מרים אלסטר, unsplash)
תקופת החגים הפכה למועד הבלתי רשמי בו מרבית ענקיות הטק משיקות את מוצרי הדגל החדשים שלהן. טרם ההשקה, הרשתות תמיד מוצפות במחול שמועות שמגיע ממקורות אמינים יותר ואמינים פחות. עד עכשיו אפל הצליחה לבדל את עצמה מחברות כמו סמסונג, גוגל, שיאומי ואחרות ובאופן יחסי שמרה על סודיות טרם עונת ההשקות. 
הפעם האחרונה שמוצרים של אפל הודלפו לשוק לפני ההשקה הייתה ב-2010, כאשר אחד מהבוחנים של החברה שכח בבר בקליפורניה בו נכח אב טיפוס של האייפון 4.  כעת, בשונה ממה שהיא הייתה רגילה אליו מאז אותה תקרית לראשונה מזה 14 שנה, תרחיש האימים שאפל כל כך חששה ממנו התגשם.
בשני ערוצים רוסיים פורסם סרטון פתיחת קופסה של הדור הבא של ה-MacBook Pro עם מסך 14 אינץ', אשר מגיע עם הדור החדש של סדרת המעבדים של אפל ה-M4. המחשב מגיע עם 16 ג'יגה בייט זיכרון RAM ו-513 ג'יגה-בייט של אחסון ושלושה חיבורי Thunderbolt 4. כמו כן ה-M4 של אפל מתהדר במפרט של 10 ליבות מחשוב ו-10 ליבות גרפיות. 
בסרטונים שעלו לפני יומיים ליוטיוב מוצג התצורה של המחשב והמפרט הטכני שלו לכן, אי אפשר להגיד בוודאות שמדובר בהטעיה. לפי הדיווחים, אפל הייתה אמורה לחשוף בתחילת נובמבר את הדור הבא של ה-MacBook Pro, לצד דגמים חדשים נוספים וחזקים יותר של פירמת המחשבים שלה אשר יגיעו עם מעבדי ה-M4 Pro וה-M4 Pro Max ועם מסכים בגודל 15 אינץ'.
לאחר שנים של עבודה משותפת עם אינטל ב-2020, אפל התחילה להשיק מוצרים עם מעבדי ה-M פרי יצירתה והמהלך התגלה כמוצלח במיוחד - המחשבים שלה זכו להצלחה כבירה ברחבי העולם והחברה רשמה זינוק במכירות. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה