דיגיטל וטק

סלקום וצה"ל בעסקת ענק: מכרז של 40 מיליון שקל

משרד הביטחון מודיע: חברת סלקום זכתה במכרז הסלולר הגדול לצה״ל בהיקף של מעל ל-40 מיליון שקל. אלי אדדי מנכ"ל סלקום: "סלקום כחברה ישראלית גאה להמשיך ולהעניק את שירותי התקשורת הטובים ביותר לצה"ל"
מערכת ice |  4
אלי אדדי, מנכ (צילום רמי זרנגר, shutterstock, פלאש 90/ אייל מרגולין)
מנהל הרכש הביטחוני (מנה״ר) במשרד הביטחון השלים היום (שלישי) את המכרז לאספקת שירותי תקשורת וסלולר לצה״ל ובסיום ההליך בחר בחברת סלקום, שהגישה את ההצעה הטובה ביותר.
על פי משרד הביטחון, בעקבות זכייתה במכרז חברת סלקום תמשיך לספק שירותי תקשורת וסלולר לכ-40 אלף משרתי קבע בצה״ל, למשך שלוש שנים בשווי כולל של מעל ל- 40 מיליון שקל.

המכרז כולל מכשירי סלולר מדגם iphone, ודגם samsung חבילות 5G, שירותי Esim, חבילות לחו״ל, מענה טלפוני מזורז ועוד. מדובר כמובן בבשורה גדולה לעשרות אלפי משרתים שיקבלו שדרוג לגלישה.
אלי אדדי, מנכ"ל סלקום: "סלקום כחברה ישראלית גאה להמשיך ולהעניק את שירותי התקשורת הטובים ביותר לצה"ל. אנו מודים לצה"ל ומשרד הבטחון על האמון בכוחה של סלקום בייחוד בעת הנוכחית ונמשיך להתגייס ולסייע בכל שנדרש".
סיון שושן לישע, סמנכ"ל המגזר העסקי סלקום: "אנו גאים להעניק לצה"ל את סל פתרונות התקשורת, האינטגרציה ואבטחת המידע המובילים בשוק, עם השירותים המתקדמים ביותר בחזית הטכנולוגית, תוך הקפדה על מקצועיות, אמינות ושירות מוביל".

סיון שושן לישע. צילום: ענבל מרמרי
בתוך כך, דינמיקה משיקה את אייפון 16 בישראל, כאשר פתיחת ההזמנה המוקדמת לאייפון 16 בחצות הלילה ב-19 בספטמבר. ההרשמה לפתיחת ההזמנה המוקדמת שברה שיאים ומעל לעשרת אלפים נרשמו. כל דגמי אייפון 16 וסדרת שעוני ה-Apple Watch 10 ינחתו בישראל בתאריך ההשקה ויהיו זמינים ב-50 סניפי דינמיקה ברחבי הארץ החל מה-26.9. בנוסף, דינמיקה, הייבואנית הרשמית של אפל בישראל תאפשר לרוכשים להצטרף לשירות  Dynamica Care שירות התיקונים הגדול בישראל.
עומר הראל, סמנכ״ל שיווק דינמיקה: "דינמיקה גאה להכריז על פתיחת ההזמנה המוקדמת הרשמית עוד החודש, כבר ב-19 בספטמבר, בחצות הלילה. האייפונים צפויים להגיע ללקוחות החל מה 26.9. כמו בשנים קודמות, גם השנה דינמיקה תערך עם מלאי האייפונים הגדול ביותר ותמשיך לספק ללקוחות את חווית הקניה הנוחה והמשתלמת בישראל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אותה סלקום שעובדים שלה מסרו נקודות של צהל (ל"ת)
    אחד שזוכר 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    למה צהל סלקום
    סלקום 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מגיע לי אנחות אל אינטרנט שלי הביתי שלי אל סיבים האופטיים לא מגיע לי אנחה הייפו האנחות של אנשים עם צרכים מיוחדים שה מקבלי הקיצבאות שיש לעם כרטיס דיירקט שה עושים הורעת כבה אל אינטרנט לא מגיע לעם אנחה אל 1gb היה צריך לבטל את 600 מגה בייט לאתת ללקוחות אנחה אל 1gb בלי כסף אוטו מחיר זה מעצבן אנשי צבא מקבלים
    סגור
  • 2.
    סלקום
    מאיר 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה וחרפה לצהל שלוקח את סלקום.
    סגור
  • 1.
    אבל לסלקום בקושי יש קליטה בבסיסים צבאיים (ל"ת)
    יובל 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור