דיגיטל וטק

וואווי גונבת לאפל את ההצגה: זה המתקפל החדשני שתציג

יום אחד בלבד אחרי אפל, וואווי מתכוננת לחשוף את ה-Mate XT, המכשיר הראשון בעולם עם מסך מתקפל לשלושה חלקים. תמונה חדשה שדלפה לרשת מציגה לראשונה את העיצוב המלא ואת מנגנוני הקיפול המיוחדים שלו. האם וואווי תצליח לשנות את כללי המשחק בשוק הסמארטפונים המתקפלים?
רפאל בן זקרי | 
Huawei XT (צילום Huawei)
וואווי הסינית מתכוננת להשיק את המכשיר הראשון בעולם עם מסך מתקפל לשלושה חלקים – ה-Mate XT, והמכשיר כבר מעורר עניין רב בתעשיית הסמארטפונים. בתמונה חדשה שפורסמה על ידי החברה ברשת החברתית הסינית Weibo, ניתן לראות לראשונה את העיצוב המלא של המכשיר ואת מנגנוני הקיפול המיוחדים שלו. המכשיר צפוי להיות פורץ דרך בתחום, עם קיפול כפול שיוצר צורת Z ייחודית.
בתמונה ניתן לראות בבירור את שני הצירים המאפשרים למכשיר להתקפל בצורה מורכבת, כשחלקו השמאלי של המסך המתקפל משמש כמסך הסמארטפון כאשר הוא במצב מקופל. התמונה מציבה שאלות לגבי עמידות המסך, שכן מסכים מתקפלים נוטים להיות רגישים יותר לשריטות בהשוואה למסכים רגילים. עם זאת, וואווי טרם חשפה פרטים על טכנולוגיות או חומרים חדשים שיגנו על המסך המתקפל.
ה-Mate XT צפוי להיחשף באופן רשמי באירוע השקה שייערך ב-10 בספטמבר בסין, והחברה כבר פתחה את האפשרות להזמין את המכשיר מראש. ה-Mate XT הוא המכשיר הראשון בעולם שמציע שלושה מסכים מתקפלים, והוא מעורר סקרנות רבה בקרב צרכנים ואנשי תעשייה כאחד, שכן מדובר בשדרוג משמעותי בטכנולוגיית הסמארטפונים המתקפלים.
נכון לעכשיו, וואווי לא אישרה אם המכשיר יושק גם בשווקים גלובליים, אך התקוות גבוהות שהמכשיר יגיע למדינות נוספות מחוץ לסין. אם זה יקרה, ה-Mate XT יהיה המכשיר המסחרי הראשון בעולם עם מסך מתקפל משולש, מה שיכול לשנות את פני השוק ולהציב סטנדרטים חדשים לתחום הסמארטפונים המתקפלים. כבר כעת ידוע כי גם שיאומי לא תישאר חייבת, ותציג גם היא מכשיר המתקפל בצורה הזו, וכעת נותר לראות האם חלוצת המכשירים המתקפלים, סמסונג, תצטרף גם היא לחגיגה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה