דיגיטל וטק

אילון מאסק וספייס אקס: מיליארדר יהודי יעמוד בראש המשימה

חברת החלל של אילון מאסק יוצאת במשימה חדשה ומסוכנת, שמיליארדר יהודי עומד בראשה, מה מטרותיה של המשימה המיוחדת וכמה אנשים ייקחו בה חלק?
מערכת ice | 
spaceX (צילום ויקיפדיה, flickr/ U.S. Air Force Academy)
ספייס אקס (SpaceX) חברת החלל של אילון מאסק, עתידה לשגר משימה חדשה בשם "פולריס דון". המשימה תהיה בהובלת המיליארדר היהודי ג'ארד איזקמן, בצוות יהיו גם שני מהנסדים של חברת ספייס איקס וטייס לשעבר בחיל האוויר האמריקני, בסה"כ יקחו חלק במשימה 4 אנשים.
במסגרת המשימה הם יטוסו בקפסולת Crew Dragon לגובה של כ-1,400 ק"מ מעל פני כדור הארץ. בגובה זה, הם ייחשפו לרמות גבוהות של קרינה בחגורות ון אלן, אזור שנחשב מסוכן. בנוסף לכך, הקפסולה מתכננת לא רק להקיף את כדור הארץ גבוה יותר מכל האסטרונאוטים שהיו במשך יותר מ-50 שנה, אלא גם להציג את הליכת החלל הפרטית הראשונה.
זמנה של המשימה "פלוריס דון" בחלל יוקדש לבדיקת תקשורת בינו לבין כדור הארץ באמצעות לווייני Starlink והשלמת כמעט 40 ניסויים. רבים מהניסויים הללו ילמדו כיצד הגוף האנושי מגיב בסביבות עם כוח משיכה נמוך וימדדו את הקרינה שהקפסולה מקבלת.
בראיון ל-CNN, הסביר איזקמן: "אנחנו מנסים לקדם את טכנולוגיית החלל ולבדוק מערכות חדשות שיאפשרו לנו להגיע רחוק יותר ביקום״.
למרות הסיכונים, חברי הצוות רגועים. המשימה צפויה לצאת לדרך ב-26 באוגוסט מפלורידה, ותימשך חמישה ימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה