השוק

דירוג עשירי העולם: מי הפסיד יותר, אילון מאסק או מארק צוקרברג?

מנכ"ל מטא יורד למקום הרביעי, לאחר שספג מכה של 1.1 מיליארד דולר. בראנר ארנו מדורג השני עם הון עצמי של 194.8 מיליארד דולר. לארי אליסון סוגר את החמישייה. וגם: מה מצבו של וורן באפט?
מערכת ice |  1
אילון מאסק, מארק צוקרברג, ברנאר ארנו (צילום shutterstock, wikimedia-J?r?my Barande / Ecole polytechnique Universit? Paris-Saclay)
לאחר שבשבוע שעבר צמרת עשירי העולם רשמה רווחי עתק, כעת הגדולים סופגים דווקא הפסדים. מגזין פורבס, המפרסם את דירוג עשירי העולם, חושף כי בכל חמשת המקומות הראשונים של הרשימה בלטו ההפסדים במהלך השבוע האחרון - ובמיליארדים. 
מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, ובעלי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר), המיליארד ואיש העסקים אילון מאסק שנועד לאחרונה עם המועמד לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ, נותר האיש העשיר בעולם. הונו העצמי של מאסק עומד על 241.8 מיליארד דולר, כשהוא סופג הפסדים בסך 7.1 מיליארד דולר.

במקום השני מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, שהפסיד 3.7 מיליארד דולר והונו האישי עומד על 194.8 מיליארד דולר. ברנאר ארנו, בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור, חוזר למקום השלישי. ארנו הפסיד במהלך השבוע 201 מיליון דולר, והוא מוערך ב-191.9 מיליארד דולר.
מארק צוקרברג במקום הרביעי עם 184.2 מיליארד דולר, הפסיד לאורך השבוע 1.1 מיליארד דולר.  סוגר את החמישייה לארי אליסון, שהפסיד 2.8 מיליארד דולר. הונו הכולל עומד על לא פחות מ-170.2 מיליארד דולר. 
במקומות השישי והשביעי בהתאמה נמצאים וורן באפט ולארי פייג'.
הנשים העשירות בעולם ובישראל, בהתאמה, הן פרנסואה בטנקורט מאיירס ומרים אדלסון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלוואי שרק תפסידו הלוואי
    איציק 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולכם מושחתים תמכרו את ההורים שלכם בשביל כסף
    סגור