דיגיטל וטק

הג'וב החדש של מנכ"ל וואלה לשעבר: מוקד שירות לקוחות?

סטארט-אפ ישראלי חדש בשם Jaro מספק תובנות על שיחות טלפון עם מוקדנים למנהלים באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית. תחום העיסוק המרכזי שלה הוא חברות ביטוח. מה מייחד את המיזם ממנגנוני תמלול אחרים?
מערכת ice | 
מוקד טלפוני (צילום shutterstock)
כמה פעמים שמעתם את המשפט "שיחה זו מוקלטת לצורך בקרה ושיפור השירות" ותהיתם מי מאזין להקלטות שלכם? ובכן, ייתכן והתשובה נחשפה. סטארט-אפ ישראלי חדש בשם Jaro משתמש בכלים של בינה מלאכותית על מנת להאזין לשיחות עם מוקדי שירות הלקוחות ולבחון את המוקדנים. 
על-פי דיווח ynet, המערכת לוקחת את כל השיחות, מקליטה אותן ואז מסכמת ומתמצתת אותן. באמצעות תמצות השיחות יכולים מנהלי המוקד לעקוב אחרי פעילות העובדים ובנוסף לקבל תובנות מיוחדות מהבינה המלאכותית. הסטארט-אפ הישראלי הוקם לפני חצי שנה בשיתוף פעולה של עידו אשד, מנכ"ל וואלה לשעבר, ג'קי מושקטל שהיה בעבר סמנכ"ל מנורה ביטוחים וסוכנות שחם, והאחים אביטל - מומחים במוקדי שירות ובינה מלאכותית. 
הסטארט-אפ פועל, נכון לעכשיו, רק בישראל ומתמקד בעיקר בחברות ביטוח. באמצעות הבינה המלאכותית, למשל, יכולים מנהלים בתחום הביטוח לגלות עם במהלך שיחה עם מוקדן הושמט פרט מידע חשוב בנוגע לאחד הביטוחים. לדבריי אשד, הכוח של החברה הוא בידע של מייסדיה בתחום הביטוח וגם בהתקדמות בתחום התמלול באמצעות בינה מלאכותית בעברית, שלעיתים מתקשה עם שפות זרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה