טלוויזיה

רמי לוי, פלאפון, YES ובזק מסתבכות: זו הסיבה שיחטפו קנסות

משרד התקשורת מודיע על כוונתו להטיל עיצומים כספיים בכ-3 מיליון שקל על אקספון 018, בזק בינלאומי, וויקום, יס, פלאפון ורמי לוי. החברות חרגו משמעותית בזמני מענה לצרכנים במוקדי שירות עם מענה אנושי בניגוד להוראות האסדרה מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד עינבל משש: "האסדרה הקיימת ביטוי מובהק לתפיסת הלקוח במרכז"
מערכת ice | 
פלאפון, בזק, yes (צילום לילך צור, יחצ)
מנהלת מינהל פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת, איה בן פורת הודיעה היום (רביעי) על כוונתה להטיל עיצומים כספיים בסך של כ-3 מיליון שקלים על 6 חברות תקשורת אשר על פי בדיקת משרד התקשורת הפרו את הוראות האסדרה באשר לזמני מענה לצרכנים.
כחלק מהפעילות השוטפת ומתוך מחויבות לשמירה על איכות השירות לציבור, ערך מינהל הפיקוח במשרד בדיקה מקיפה שהתבססה על דרישת מידע רוחבית, המתייחסת לארבע תקופות נבדלות, בנוגע לעמידה בזמני המענה במוקדים הטלפוניים של חברות התקשורת, כנדרש בהוראות האסדרה. בעקבות בדיקה זו נמצאו ממצאים חריגים בחברות אקספון 018, בזק בינלאומי, וויקום, יס, פלאפון ורמי לוי ולכן המשרד הודיע להן על כוונתו להטיל עליהן עיצומים כספיים בנושא.
 
לחברות אלו יינתן פרק זמן מוגבל להציג את טענותיהן בנושא, טרם קביעת סכום העיצום הסופי. בנוסף, לחברות נוספות בהן נתגלו חריגות בהיקף קטן יותר, נשלחו מכתבי התראה.
לצד זאת, ראוי לציין כי ביחס לחברת טריפל סי (Triple C), לא נמצאה חריגה בזמני ההמתנה למוקדים הטלפוניים בכל התקופות שנבדקו על ידי המשרד.
המשרד מייחס חשיבות עליונה למתן מענה הולם לצרכנים במוקדים הטלפוניים, במטרה להבטיח רמת שירות נאותה. לפיכך, נקבעו בהוראות האסדרה מדדים לזמני מענה אנושיים בשלושה מוקדים טלפוניים: מוקד תיקון תקלות, מוקד סיום התקשרות ומוקד בירור חשבונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה