דיגיטל וטק

נינטנדו חושפת: זה המועד בו תשיק את הקונסולה החדשה שלה

החודשים האחרונים, נחשבים תקופה לא טובה לנינטנדו, לצד ירידה במכירות וזינוק בעלויות הפיתוח נראה שמה שיציל אותה זה ההשקה של הדור הבא של הקונסולות שלה. פרטים חדשים חושפים מתי החברה מתכננת להוציא את המוצר לשוק | כל הפרטים 
עידו מור | 
נינטנדו (צילום יחסי ציבור)
נינטנדו נחשבת כאחת החברות המובילות בשוק הגיימינג העולמי, אך בשונה מהמתחרות שלה (סוני ומיקרוסופט), נראה שהיא נשארה מאחור בכל הנוגע לקונסולות. החברה, מקצה משאבים רבים בפיתוח והשקת משחקים חדשים על חשבון פיתוח הדור הבא של מוצר הדגל שלה, הקונסולה Nintendo Switch, חגגה השנה שבע שנים מאז יציאתה לשוק.
נראה שכל זה בא בעוכריה, כאשר בדו"ח של הרבעון השני של 2024, החברה הציגה ירידה של 46% במכירות של הסוויץ' לצד ירידה של 47% בהכנסות וירידה של 55% ברווח הנקי.
במסגרת הניסיונות שלה לשקם את מעמדה בשוק, נינטנדו סיפקה לאחרונה פרטים ראשונים על הדור הבא של הסדרת הקונסולות שלה. הדלפות שפורסמו היום (רביעי), חושפים שלמרות שאמרה שתשיק את הדור הבא של הסוויץ' במהלך השנה הנוכחית, נינטנדו העבירה השבוע מסר למפתחי המשחקים שלא יצפו שהקונסולה הבאה שלה תושק לפני חודש אפריל 2025.
כאמור הסוויץ' מחזיק בתואר הקונסולה של נינטנדו שנמצאת הכי הרבה זמן בשוק. עוד פורסם בדו"ח הכספי שלה לרבעון השני של השנה שהחברה מעריכה שתמכור השנה 13.5 מיליון קונסולות. במידה והיא תעמוד ביעד הזה, נינטנדו תזכה בתואר הקונסולה הנמכרת ביותר בהיסטוריה כאשר מי שמחזיקה בו כעת הוא הפלייסטיישן 2 של סוני. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה