דיגיטל וטק

מיקרוסופט חושפת: ההשקה הבאה שלה קרובה יותר מאי פעם

אחרי שהאיחוד האירופי שם סוף למונופול של אפל בתחום האפליקציות, חברות רבות החליטו למנף זאת לטובתם. אחת מהן, זו מיקרוסופט ששמה קץ לשמועות וחשפה שתשיק חנות משחקי גיימינג של Xbox. כעת, פרטים חדשים חושפים שההשקה קרובה יותר מתמיד. כל הפרטים 
עידו מור | 
מיקרוסופט (צילום ויקיפדיה/ freepik, Magma Images, brian smale)
כבר קרוב לשנתיים שרצות ברחבי הרשת שמועות על כך שמיקרוסופט, תשיק חנות משחקי מובייל שתפעל תחת שלוחת הגיימינג שלה Xbox. במאי האחרון, מיקרוסופט שמה קץ לשמועות ואישרה את הפרטים בנוגע לכך ואף טענה, שההשקה תתרחש במהלך חודש יולי הקרוב.
חודש יולי עומד להסתיים היום (רביעי), אך למרות שהזמן אוזל פרטים חדשים חושפים שמיקרוסופט שואפת לעמוד ביעד שלה ולהשיק את פלטפורמה החדשה כמה שיותר מהר. ברחבי הרשת החלו לצוץ דיווחים על דף חדש באתר האינטרנט הרשמי של Xbox תחת הכתובת xbox.com/mobilestore.
 
בעת הקלה עליו, אנו מגלים שמדובר בדף בו נערכו בדיקות למוצר מסוים של החברה. על כן ניתן להסיק שהפרויקט הבא של מיקרוסופט עבר משלב הפיתוח הישר אל שלב הכנות לקראת השקה.

צילום: מתוך האתר הרשמי של Xbox

כאמור, תחילה דווח שהחנות משחקי המובייל החדשה, תתחיל את מחזור חייה כחנות אינטרנטית ולאחר שמיקרוסופט תשלים את שלב הפיתוח של האפליקציות הייעודיות למערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS, הפעילות תעבור לשם.
חשוב לציין שהצעד הזה לא הגיע משום מקום, המהלך הזה יוצא לפועל בזכות הפסיקה של האיחוד האירופי נגד אפל, אשר אילצה את החברה לפתוח את שעריה ולאפשר למפתחי אפליקציות להפיצן גם דרך חנויות צד שלישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה