דיגיטל וטק

דיסני ונשיונל ג'אוגרפיק חושפות: חוויה חדשה למשקפיים של אפל

פלטפורמת הסטרימינג משיקה את "חוויית הסביבה של איסלנד" בשיתוף עם נשיונל ג'אוגרפיק עבור משקפי ה-Vision Pro. החוויה החדשה מעבירה את המשתמשים לנופי השלג של הפארק הלאומי Thingvellir ומצטרפת לאוסף התוכן התלת-ממדי של דיסני
רפאל בן זקרי | 
Apple Vision Pro (צילום Shutterstock)
פלטפורמת הסטרימינג +Disney חושפת את הסביבה החמישית שלה עבור משקפי המציאות המעורבת Apple Vision Pro בשיתוף עם נשיונל ג'אוגרפיק. התוספת האחרונה, "חוויית הסביבה של איסלנד", מעבירה את המשתמשים לנופי השלג של הפארק הלאומי Thingvellir. הסביבה הזו, הזמינה באפליקציית Disney+ במשקפי המציאות המעורבת Vision Pro, מיועדת לספק חוויה מעמיקה במיוחד, כולל שלג נופל לשיפור תחושת המציאות.
הפארק הלאומי Thingvellir, חלק מרכס האוקיינוס האטלנטי שעובר דרך איסלנד, ידוע בחשיבותו ההיסטורית והגיאולוגית. הפארק ממוקם בעמק ביקוע בין לוחות היבשתיים של צפון אמריקה ואירואסיה, ומאופיין בשדות לבה ובקניונים מרשימים שנוצרו מכוחות טקטוניים. הסביבה החדשה הזו מסמנת את הניסיון הראשון של National Geographic לפיתוח חוויות מעמיקות עבור Vision Pro.
בנוסף לסביבה החדשה של איסלנד, +Dinsey הרחיבה את אוסף התוכן התלת-ממדי שלה ב-Vision Pro, והוסיפה מספר סרטי Marvel לליין שלה. הסרטים החדשים בתלת-ממד כוללים את: "Avengers" (2012), "Avengers: Age of Ultron" (2015), "Ant-Man and the Wasp" (2018), ו-"Ant-Man" (2015).
עם העדכון האחרון, +Disney  מציעה כעת חמש סביבות מעמיקות בפלטפורמת Vision Pro, כאשר המספר ההולך וגדל מדגיש את הפוטנציאל של אפליקציות צד שלישי לשפר את האקוסיסטם של מערכת ההפעלה של המשקפיים, ה-visionOS.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה